Σύνδεση

Featured

ΝΕΟ OPEL INSIGNIA GRAND SPORT: AYTO EINAI ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΛΑΣΙΚΟ ΣΕΝΤΑΝ

Αυτές είναι λοιπόν οι πρώτες επίσημες φωτογραφίες του καινούργιου Opel Insignia, που θα μετονομαστεί σε Insignia Grand Sport, θα κάνει την εμφάνισή του στην έκθεση της Γενεύης τον ερχόμενο Μάρτιο και στη συνέχεια θα αρχίσει να πωλείται. Σε πεντάθυρη έκδοση με μεγάλη πίσω πόρτα αρχικάδεν θα υπάρχει δηλασή κλασικό αμάξωμα 3 όγκων– και στη συνέχεια, στις αρχές καλοκαιριού ως στέισον και το Σεπτέμβριο και ως Insignia Country Tourer, που θα είναι η πιο off road εκδοχή του.

Η εμφάνιση του νέου Insignia Grand Tourer, που βασίζεται στο πλαίσιο Global Epsilon της GM, προσδιορίζεται από τις πιο χυτές και δυναμικές γραμμές του, από τη νέα μάσκα και τα πιο στενά και χαρακτηριστικά φώτα. Από πλευράς διαστάσεων θα είναι μεγαλύτερο κατά 55 χιλιοστά σε σχέση με τον προκάτοχό του, συνολικά θα φτάνει δηλαδή τα 4,91 μέτρα, ενώ η αντίστοιχη αύξηση του μεταξονίου είναι 92 χιλιοστά (συνολικά 2,83 μέτρα). Παράλληλα είναι κατά 29 χιλιοστά πιο χαμηλό και έχει και κατά 11 χιλιοστά μεγαλύτερα μετατρόχια, γεγονός που όπως είπαμε κολακεύει τη δυναμική πλευρά του χαρακτήρα του.

Ενδιαφέρον είναι πως παρά τις μεγαλύτερες εξωτερικές του διαστάσεις και τον πλουσιότερο εξοπλισμό το βάρος του εμφανίζεται μειωμένο έως και κατά 175 κιλά, επιβεβαιώνοντας έτσι τις εξαγγελίες της Opel και αμβλύνοντας ένα από τα βασικά σημεία υστέρησης της τρέχουσας γενιάς.

opel-insignia-grand-sport-2017-2

Η αύξηση των διαστάσεων βελτιώνει φυσικά και τους χώρους στο εσωτερικό, κάτι που φαίνεται και από το μέγεθος του πορτμπαγκάζ, η μέγιστη τιμή του οποίου, που δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα επίσημα, θα είναι σαφώς μεγαλύτερη από τα νυν 1.530 λίτρα. Από πλευράς εξοπλισμού πέρα από το σύστημα OnStar θα υπάρχουν και στοιχεία όπως τα φώτα Matrix ή καθίσματα με δυνατότητα μασάζ,  ενώ δεν θα λείπουν οι πλήρεις δυνατότητες διασύνδεσης smartphones και τα εξελιγμένα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού.

Η γκάμα των κινητήρων θα περιλαμβάνει σύνολα πετρελαίου 1.600 και 2.000 κυβικών με αποδόσεις από 110 έως και 170 ίππους, ενώ αυτά της βενζίνης θα έχουν πλέον σα βάση τα 1.500 κυβικά, μιας και η Opel θα εγκαταλείψει τα 1,4 λίτρα και θα ανέβει και αυτή στα 1,5. Εδώ η απόδοση θα ξεκινά από τους 140 ίππους και θα φτάνει έως και τους 250, από 2.000 κυβικά, ενώ εκτός από τα χειροκίνητα κιβώτια θα υπάρχουν και αυτόματα 8 σχέσεων.

Το αυτόματο κιβώτιο θα είναι στάνταρ στην τετρακίνητη έκδοση που θα κινείται αποκλειστικά από τον σύνολο βενζίνης των 2.000 κυβικών και των 250 ίππων, που δεν θα έχει πίσω διαφορικό αλλά δύο ηλεκτρο- υδραυλικούς συμπλέκτες, που θα κατανέμουν δυναμικά τη διαθέσιμη ροπή στους πίσω τροχούς για πιο ασφαλή και σπορ συμπεριφορά στις στροφές.

Με τον τρόπο αυτό αντικαθίσταται και η λειτουργία Torque Vectoring των ηλεκτρονικών της κορυφαίας έκδοσης OPC που θα παρουσιαστεί στην πορεία και δεν είναι πλέον V6 αλλά τετρακύλινδρη με 340 ίππους.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αυτό είναι το καινούργιο Lancia Ypsilon!

Featured

Πόσο κοστίζει το νέο Honda CR-V στην Ελλάδα;

Honda

Αυτή είναι η ανανεωμένη Skoda Octavia

Featured

To νέο Ford Puma είναι ακόμα καλύτερο

Featured