Σύνδεση

Featured

ΝΕΟ MITSUBISHI SPACE STAR: ΠΙΟ ΕΛΚΥΣΤΙΚΟ & ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

Αν και το πρώτο που προσέχει κανείς στην τελευταία εκδοχή του μικρότερου των Mitsubishi, του Space Star είναι το εμπρός του μέρος με την καινούργια μάσκα οι αλλαγές είναι πιο εκταταμένες. Μάλιστα οι περισσότερες εντοπίζονται στο πίσω μέρος του, που πλέον είναι σαφώς πιο αρμονικό και σύγχρονο.

Οι τροποποιήσεις στο αποκλειστικά 5θυρο αμάξωμα αύξησαν και το μήκος, σε σχέση πάντα με την προηγούμενη γενιά, κατά 85 χιλιοστά (συνολικά σχεδόν 3,80 μέτρα) αλλαγή που επίσης κολακεύει τη συνολική εικόνα, ενώ αυτό που δεν μεταβλήθηκε είναι η πολύ καλή αεροδυναμική του Space Star. Το οποίο στο συγκεκριμένο τομέα είναι πράγματι αστέρι, με ένα συνετελεστή οπισθέλκουσας μόλις 0,27, που είναι συνολικά ιδιαίτερα καλός και εξαιρετικός για τη μικρή κατηγορία, μιας και το μικρό μήκος του αμαξώματος δεν είναι εδώ πλεονέκτημα.

Space Star Details(24)

Χάρη στην καλή του αεροδυναμική το Space Star είναι και σχετικά ήσυχο στις μεγάλες ταχύτητες, γεγονός ιδιαίτερα σημαντικό σε ένα μικρό αυτοκίνητο, που βελτιώνει την άνεση των επιβατών του. Οι οποίοι αν είναι 4 θα μετακινηθούν έχοντας ελαφρώς μεγαλύτερο χώρο στη διάθεσή τους σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν, κυρίως χάρη σε κάποιες χωροταξικές μεταβολές στο πίσω μέρος του. Με έναν 5ο θα πρέπει να γίνουν παραχωρήσεις, ενώ από κει και πέρα οι πόρτες ανοίγουν σε μεγάλη γωνία με αποτέλεσμα να διευκολύνεται η είσοδος- έξοδος και το πορτμπαγκάζ έχει ελάχιστη χωρητικότητα 175 λίτρων και επιπλεόν χώρο κάτω από τα δάπεδό του.

Ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του Space Star είναι πλέον και ο εξοπλισμός του, ο οποίος είναι σαφώς πιο πλούσιος σε σχέση με ότι ξέρουμε και με ότι ισχύει στη μικρή κατηγορία. Κι αυτό γιατί περιλαμβάνει από cruise control και αυτόματο κλίματισμό μέχρι φώτα ημέρας LED, αισθητήρας βροχή, DAB, σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί και βέβαια όλους τους τρόπους διασύνδεσης με smartphones και ένα σύστημα infotainment με μεγάλη οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα.

Καλή η δουλειά λοιπόν των σχεδιαστών της Mitsubishi, αλλά εξίσου καλή είναι και αυτοί των μηχανικών της, μιας και βελτίωσαν σημαντικά την αίσθηση του ηλεκτρικά υποβοηθούμενου συστήματος διεύθυνσης, καθώς και την ανάρτηση (γόνατα μπροστά, ημιάκαμπτος πίσω), που πλέον ελέγχει καλύτερα τις κινήσεις του αμαξώματος και απορροφά πιο αποτελεσματικά τις ανωμαλίες των δρόμων.

Space Star in Action(29)

O κινητήρας του Space Star είναι ο 3κύλινδρος των 1.200 κυβικών της μάρκας, που αποδίδει 80 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 106 Nm στις 4.000 σ.α.λ., είναι ιδιαίτερα οικονομικός -με βάση τις επίσημες τιμές της Mitsubishi χρειάζεται 4,3 λίτρα αμόλυβδης για κάθε 100 χιλιόμετρα- χάρη και στο στάνταρ σύστημα Start Stop και εκπέμπει είτε 99 γραμμάρια CO2 όταν συνδυάεται με το αυτόματο κιβώτιο CVT είτε 100 με το στάνταρ χειροκίνητο των 5 σχέσεων.

Αν ο οδηγός ασχοληθεί λίγο με το τελευταίο θα μπορέσει να κινηθεί αρκετά σβέλτα χωρίς μάλιστα να επηρεάσει σημαντικά την κατανάλωσημ αν επιμείνει και πιέσει περισσότερο τον 3κύλινδρο μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 180 χλμ./ ώρα. Ή να ολοκληρώσει το 0-100 σε 11,7 δεύτερα. 

Το αναβαθμισμένο Mitsubishi Space Star με τον εξαιρετικά πλούσιο εξοπλισμό που προαναφέραμε, ξεκινά από 12.990 ευρώ, ενώ με το αυτόματο κιβώτιο τύπου CVT η τιμή του διαμορφώνεται στις 14.350 ευρώ.

Γιάννης Σκουφής

MITSUBISHI SPACE STAR (2016)
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ): 3.795×1.665×1.505 χιλ.
Μεταξόνιο: 2.450 χιλ.
Πορτμπαγκάζ: 175 λίτρα
Βάρος: 845 κιλά
Κινητήρας: 1.193 κ.εκ., 3 κύλινδροι, βενζίνη
Ισχύς: 80 PS/ 6.000 σ.α.λ.
Ροπή: 106 Nm/ 4.000 σ.α.λ.
0-100, Τελική: 11,7”, 180 χλμ./ ώρα
Κατανάλωση: 4,3 λίτρα/ 100 χλμ.
CO2: 100 γραμμάρια/ χλμ.
Τέλη: 90 €
Τιμή: από 12.990 €

φωτογραφίες: Νίκος Μήτσουρας, Reporter Images

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured