Σύνδεση

Featured

NEO HYUNDAI I30: ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΕ 1000 ΚΥΒΙΚΑ, TURBO ΚΑΙ 120 ΑΛΟΓΑ

Αυτό είναι λοιπόν το καινούργιο Hyundai i30, που στις ευρωπαϊκές αγορές θα είναι διαθέσιμο από τις αρχές του 2017 και δεν αποστασιοποιείται ριζικά από το σχεδιασμό της τρέχουσας γενιάς. Βέβαια διαφοροποιείται με επιτυχία, χάρη στη νέα μάσκα, τους καινούργιους προβολείς και τους διαφορετικούς προφυλακτήρες, με αποτέλεσμα να δείχνει σαφώς πιο σύγχρονο και ελκυστικό.

Παράλληλα το νέο i30 είναι ελαφρώς μεγαλύτερο φτάνοντας τα 4,34 μέτρα (+4 εκατοστά), ενώ ταυτόχρονα είναι λίγο πιο πλατύ (1,795 μέτρα) και ελαφρώς πιο χαμηλό (κατά 15 χιλιοστά, στα 1.455). Σε αντίθεση με τα πιο πολλά νέα μοντέλα είναι και λίγο πιο βαρύ από τον προκάτοχό του, μιας και ξεκινά από 1.316 κιλά (μέχρι τώρα 1.306).

Εντυπωσιακό είναι το εσωτερικό, όπου δεσπόζει η οθόνη αφής των 5 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό, που έτσι όπως προεξέχει θυμίζει την αντίστοιχη της A-Class, ενώ πλαισιώνεται από τους βασικούς διακόπτες. Οι χώροι θα είναι λίγο πιο άνετοι και το πορτμπαγκάζ θα κυμαίνεται από 395 έως 1.301 λίτρα, ενώ υπάρχει τόσο πλήρης δυνατότητα διασύνδεσης smartphones με Android Auto και Apple CarPlay, καθώς και ολοκληρωμένη λίστα με συστήματα υποβοήθησης του οδηγού και ασφάλειας.

new-Hyundai-i30-2017 (5)

Εκτός από τον ατμοσφαιρικό 1.400άρι με τα 100 άλογα η γκάμα των κινητήρων βενζίνης θα περιλαμβάνει το νέο 3κύλινδρο 1.0 TGDI, που με τη βοήθεια turbo, άμεσου ψεκασμού (υπάρχουν μπεκ 6 οπών και η πίεση φτάνει τα 200 bar), αποδίδει 120 άλογα και 170 Nm. Στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του και η ενσωματωμένη στην κυλινδροκεφαλή εξαγωγή, ενώ πιο ψηλά θα υπάρχει ο 4κύλινδρος 1.4 TGDI των 140 ίππων και των 242 Nm, που θα μπορεί να συνδυαστεί και με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7DCT, που όπως λέει και το όνομά του έχει 7 σχέσεις.

Ο diesel των 1.600 κυβικών θα είναι διαθέσιμος με 95, 110 και 133 ίππους –η μέγιστη ροπή του θα είναι στα 275 Nm- και θα συνδυάζεται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων είτε με το 7DCT που προαναφέραμε. Το πλαίσιο με τη σειρά του είναι μια βελτιωμένη έκδοση (+22% στην ακαμψία, -28 στα κιλά) του προηγούμενου, ενώ οι Κορεάτες κάνουν λόγο και για αναβαθμισμένα δυναμικά χαρακτηριστικά.

Προς τα τέλη του 2017 αναμένεται και η σπορ έκδοση N με τον turbo των 2.000 κυβικών, που θα αποδίδει τουλάχιστον 270 ίππους.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Formula 1: Αυτά είναι τα μονοθέσια του 2024

F1

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured