Αυτό είναι λοιπόν και επίσημα το ολοκαίνουργιο και πολλά υποσχόμενο Ford Focus RS, που όπως μάθατε χτες πρώτοι από όλους στο carzine.gr είναι τετρακίνητο.
Ο κινητήρας του είναι, όπως και πάλι σας είχαμε πει, ο φουλ αλουμινένιος τετρακύλινδρος EcoBoost των 2.300 κυβικών και των 320 ίππων, που χρησιμοποιείται και στη Mustang. Απλά εδώ υπάρχει ένα twin–scroll σύστημα υπερτροφοδότησης με μικρότερη αδράνεια και μεγαλύτερο υπερσυμπιεστή, προκειμένου να καταλήγει περισσότερος αέρας στους κυλίνδρους, ένας ακόμα πιο μεγάλος εναλλάκτης αέρα, μεγαλύτερη εισαγωγή και ενισχυμένη κυλινδροκεφαλή, καθώς το όριο περιστροφής έχει ανέβει στις 6.800 σ.α.λ.
Το σύστημα τετρακίνησης All–Wheel Drive με χαρακτηριστικά Torque Vectoring -ηλεκτρονικά ελεγχόμενη κατανομή στους τροχούς που προσομοιώνει το μπλοκέ- είναι το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του νέου RS. Το οποίο ενισχύει σημαντικά τα δυναμικά του χαρακτηριστικά, καθώς μειώνει τη ροπή από τον εσωτερικό τροχό, προκειμένου να μειωθεί η υποστροφή.
Το σύστημα περιλαμβάνει δύο μικρούς ηλεκτρονικούς συμπλέκτες σε κάθε ημιαξόνιο του πίσω τμήματος της μετάδοσης RDU (Rear Drive Unit). Το RDU αξιολογεί δεδομένα 100 φορές το δευτερόλεπτο, προκειμένου να μοιράσει τη ροπή στους δύο άξονες. Πίσω μπορεί να φτάσει μέχρι και το 70% της συνολικής, ενώ σε κάθε τροχό μπορεί να φτάσει μέχρι και το 100% (του συνόλου στο άξονα).
Όσο για τα λάστιχα είναι Michelin Pilot Sport Cup 2 της διάσταση 235/35 σε ζάντες 19 ιντσών.
Γιάννης Σκουφής
