Σύνδεση

Featured

NEO FORD FIESTA: ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ 12.990 ΕΥΡΩ

Σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε η Ελληνική αντιπροσωπεία της Ford, τα πρώτα Fiesta είναι προ των πυλών της εγχώριας αγοράς.

Το νέο Ford Fiesta διατίθεται με τιμές που ξεκινούν από τα €12.990, διαθέτει  χρηματοδοτικό πρόγραμμα με επιτόκιο 5,53%, προκαταβολή 40% και χρόνο αποπληρωμής έως 48 μήνες

Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι προσφέρεται και 8 χρόνια εργοστασιακή  εγγύηση Ford Protect.

FORD_FIESTA2016_ST-LINE_34_REAR_02-LOW

Το νέο Ford Fiesta ξεκίνησε να κατασκευάζεται στις εγκαταστάσεις του εργοστασίου της Ford στην Κολωνία. Το νέο μοντέλο αποτελεί την 8η γενιά Fiesta και έρχεται για να συνεχίσει την επιτυχημένη πορεία των συνολικά 40+ χρόνων από την ημέρα κυκλοφορίας του πρώτου Ford Fiesta το 1976.

Η Ford έχει επενδύσει περίπου 293 εκατομμύρια Ευρώ σε νέες διαδικασίες παραγωγής στο εργοστάσιο της Κολωνίας – που ήδη θεωρείται από τα πιο αποδοτικά εργοστάσια παραγωγής αυτοκινήτων σε όλο τον κόσμο – με την προοπτική ένα Fiesta να βγαίνει από τη γραμμή παραγωγής κάθε 68 δευτερόλεπτα.

Το λανσάρισμα του νέου Ford Fiesta ξεκινά από την Ελλάδα, αφού η χώρα μας θα υποδεχτεί τα πρώτα αυτοκίνητα που βγήκαν από τη γραμμή παραγωγής. Οι πρώτες εκδόσεις αναμένονται σε λίγες ημέρες με τις παραδόσεις να αρχίζουν τον Ιούλιο.

Η εμφάνιση του νέου Ford Fiesta είναι βασισμένη στο τολμηρό στυλ του απερχόμενου Fiesta. Διατίθεται σε 3-θυρο και 5-θυρο αμάξωμα και διαθέτει πιο φινετσάτη και κομψή σχεδίαση. Το καπό υιοθετεί πιο ήπια σχεδίαση χωρίς κεντρικό φούσκωμα με αποτέλεσμα να αναδεικνύεται η νέα φαρδύτερη μάσκα. Το σύγχρονο σχήμα των προβολέων δίνουν την αίσθηση ότι αγκαλιάζουν το αμάξωμα, ένα στοιχείο άμεσα αναγνωρίσιμο.

Το προφίλ είναι πιο διακριτικό και λιγότερο σφηνοειδές που σε συνδυασμό με το μεγαλύτερο αμάξωμα σε μήκος κατά 71 mm και σε πλάτος κατά 12 mm, προσδίδει μία πιο premium εμφάνιση. Στο πίσω μέρος, τα νέα οριζόντια φώτα αναδεικνύουν το μεγαλύτερο πλάτος του αυτοκινήτου και παράγουν μια χαρακτηριστική εμφάνιση.

FORD_FIESTA2016_VIGNALE_34_FRONT_01-LOW

Η νέα σχεδιαστική προσέγγιση του εσωτερικού του νέου Ford Fiesta αποφασίστηκε ύστερα από αμέτρητες ώρες αξιολόγησης της αλληλεπίδρασης των ανθρώπων με τα οχήματά τους, επιτρέποντας στη σχεδιαστική ομάδα να αποκτήσει πολύτιμες πληροφορίες για τον τρόπο συνύπαρξης ανθρώπων-αυτοκινήτων και τη χρήση του εσωτερικού σε καθημερινή βάση.

Το αποτέλεσμα είναι μία συναρπαστική, οδηγοκεντρική σχεδίαση εσωτερικού, εμπνευσμένη από έξυπνες συσκευές και tablets που έχουν άμεση απήχηση σε μία ευρεία βάση πελατών. Η Εργονομική σχεδίαση για τα χειριστήρια, τις ενδείξεις των οργάνων και της κεντρικής οθόνης που παρέχει σαφείς πληροφορίες με μια ματιά, καθώς και η χρήση υλικών που είναι ευχάριστα στην αφή, συμβάλουν σε μία αίσθηση ευρυχωρίας, υψηλής ποιότητας κατασκευής και δημιουργούν ένα κομψό και σύγχρονο εσωτερικό.

Η διάταξη και η θέση της κεντρικής οθόνης είναι πιο ελκυστική. Διαθέτει ελάχιστους διακόπτες και χειριστήρια, και βρίσκεται πιο κοντά στο οπτικό πεδίο του οδηγού. Το τιμόνι έχει επίσης λιγότερα χειριστήρια. Ο αριθμός διακοπτών στην κεντρική κονσόλα έχει μειωθεί σχεδόν στο μισό, συγκριτικά με το απερχόμενο Fiesta, ενώ πολλά χειριστήρια συνδεσιμότητας και ψυχαγωγίας έχουν τοποθετηθεί σε νέες θέσεις στην οθόνη αφής 8 ιντσών.

Επιπλέον, πρόσθετα πακέτα εξατομίκευσης του εσωτερικού χώρου προσφέρουν διαφορετικές επιλογές σε στοιχεία όπως το χρώμα στις ραφές των καθισμάτων ή τη γκάμα αποχρώσεων και υλικών της ταπετσαρίας, ώστε να ικανοποιήσουν την αυξανόμενη τάση των πελατών για διαφοροποίηση και παράλληλα να ενισχύσουν το στοιχείο της αποκλειστικότητας, διατηρώντας όμως πάντα την ισορροπία και την αρμονία του εσωτερικού.

Τα συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας του νέου Ford Fiesta, σε συνδυασμό με μία ολοκληρωμένη γκάμα τεχνολογιών υποστήριξης οδηγού προσφέρουν τη μέγιστη ασφάλεια. Για πρώτη φορά χρησιμοποιούνται τεχνολογίες μεγαλύτερης κλάσης αυτοκινήτων.

Το αμάξωμα του νέου Ford Fiesta αποτελείται από 36% περισσότερο ατσάλι βορίου για μεγαλύτερη αντοχή σε κομβικές περιοχές, όπως το πάνω τμήμα των νέων κολόνων Β. Η νέα σχεδίαση διατομής Τ μεταφέρει πιο αποτελεσματικά την ενέργεια από μία πλευρική σύγκρουση στην οροφή. Ανασχεδιασμένες δοκοί στις πόρτες προστατεύουν επιπλέον τους επιβάτες από τη διείσδυση σε μία πλευρική σύγκρουση, ενώ οι πόρτες περιλαμβάνουν τώρα και αισθητήρες πίεσης που επιτρέπουν την ενεργοποίηση των συστημάτων συγκράτησης αρκετά χιλιοστά του δευτερολέπτου νωρίτερα.

FORD_FIESTA2016_VIGNALE_PANORAMIC_ROOF_06-LOW

Ταυτόχρονα, οι προηγμένες τεχνολογίες υποστήριξης οδηγού βασίζονται σε δύο κάμερες, τρία ραντάρ και 12 αισθητήρες υπερήχων, που σε συνεργασία μπορούν να παρακολουθούν τα πάντα περιμετρικά του οχήματος, αλλά και να σκανάρουν το δρόμο μπροστά σε απόσταση 130m – περισσότερο από το μήκος ενός γηπέδου ποδοσφαίρου. Ο μακρύς κατάλογος των προσφερόμενων τεχνολογιών περιλαμβάνει:

·Σύστημα Περιορισμού της Ταχύτητας (Adjustable Speed Limit Device –  ASLD)

·Αυτορυθμιζόμενο Σύστημα Ελέγχου Ταχύτητας (Adaptive Cruise Control – ACC)

·Αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός και πίσω

·Σύστημα Υποβοήθησης Στάθμευσης και Αναχώρησης από Θέση Στάθμευσης για παράλληλο και κάθετο παρκάρισμα (Active Park Assist with Perpendicular Parking & Park Out Assist)

·Σύστημα Αναγνώρισης Οδικής Σήμανσης (Traffic Sign Recognition – TSR)

·Προειδοποίηση Εκτροπής από τη Λωρίδα Κυκλοφορίας (Lane Departure Warning – LDW)

·Υποβοήθηση Διατήρησης Λωρίδας (Lane Keeping Aid  – LKA)

·Σύστημα Ελέγχου Επαγρύπνησης του Οδηγού (Driver Alert Control – DAC)

·Αυτόματη Εναλλαγή Μικρής / Μεγάλης Σκάλας Προβολέων (Auto High Beam – AHB)

·Σύστημα ένδειξης Απόστασης από το Προπορευόμενο Αυτοκίνητο (Distance Indication)

·Σύστημα Προειδοποίησης Επικείμενης Σύγκρουσης (Forward Collision Warning)

·Σύστημα υποβοήθησης αποφυγής σύγκρουσης (Collision Mitigation System)

·Αναγνώριση πεζών (Pedestrian Detection)

·Σύστημα Ελέγχου Τυφλού Σημείου (Blind Spot Information System – BLIS)

·Σύστημα Προειδοποίησης Κάθετα Κινούμενων Οχημάτων (Cross Traffic Alert – CTA)

Το νέο Ford Fiesta είναι το πιο αθόρυβο στην κατηγορία του με επίπεδο θορύβου βελτιωμένο κατά 7% από το απερχόμενο Fiesta. Η πιο άκαμπτη δομή αμαξώματος προσφέρει μειωμένους θορύβους, κραδασμούς και τριγμούς από το σύστημα κίνησης. Η βελτιωμένη μόνωση του κινητήρα και το ηχο-απορροφητικό παρμπρίζ συμβάλουν στην δημιουργία μιας premium εμπειρίας ταξιδιού για οδηγό και επιβάτες.

Ανάμεσα στα μοναδικά χαρακτηριστικά του νέου Ford Fiesta συγκαταλέγεται το γνωστό Door Edge Protector της Ford που περιλαμβάνει ένα κρυμμένο ελαστικό προστατευτικό τοποθετημένο εσωτερικά της πόρτας, το οποίο μετακινείται σε κλάσμα του δευτερολέπτου καθώς η πόρτα ανοίγει και καλύπτει την ακμή της, προστατεύοντας με τον τρόπο αυτό τη βαφή και το αμάξωμα από ζημιές σε στενούς χώρους παρκαρίσματος.

FORD_FIESTA2016_ST-LINE_CENTER_COCKPIT_03-LOW

Το νέο Ford Fiesta διαθέτει το νέο σύστημα ήχου B&O PLAY, το ισχυρότερο σύστημα για όχημα της κατηγορίας του, ικανό να προσφέρει την υπέρτατη εμπειρία ήχου που θα σας ξεσηκώσει με συνολική ισχύ 675 watt. Το σύστημα διαθέτει δέκα ηχεία με ένα subwoofer τοποθετημένο στο χώρο αποσκευών και ένα κεντρικό ηχείο στο πάνω  τμήμα του ταμπλό, όπως επίσης ψηφιακή επεξεργασία σήματος (Digital Signal Processing Amplifier) που ελέγχει την ισοστάθμιση και τη μίξη με Surround Sound για ακόμα πιο πλούσιο και ισχυρό ήχο, ανεξαρτήτως θέσης μέσα στο όχημα.

Για την σωστή ρύθμιση του συστήματος B&O PLAY oι μηχανικοί αφιέρωσαν ένα χρόνο, ακούγοντας πάνω από 5.000 μουσικά κομμάτια για να διασφαλίσουν ότι η premium τεχνολογία των 675-watt έχει θαυμάσια απόδοση, με όλους τους ερμηνευτές, από την Adele και τους Foo Fighters μέχρι τον Jay-Z – αλλά και στην περίπτωση μιας χαλαρωτικής, κλασσικής μουσικής – ανεξάρτητα από την ένταση του ήχου.

Το νέο Ford Fiesta είναι το δεύτερο μοντέλο της Ford που λανσάρεται με το σύστημα διασύνδεσης SYNC3, μετά το Ford Kuga. Στην τελευταία του γενιά, το σύστημα SYNC3 προσφέρει ταχύτερη απόδοση, απλούστερες εντολές και νέο σχεδιασμό των γραφικών που το κάνουν ακόμα πιο εύχρηστο. Σας επιτρέπει να συνδέσετε το κινητό σας τηλέφωνο με το αυτοκίνητο και να το χειρίζεστε μέσα από την μεγάλη οθόνη αφής 8 ιντσών. Με τον ίδιο τρόπο μπορείτε να χειρίζεστε και τις λειτουργίες των συστημάτων του αυτοκινήτου, όπως τον κλιματισμό, το σύστημα ήχου ή τον πλοηγό. Επιπλέον, ο χειρισμός των λειτουργιών του SYNC3 μπορεί να γίνει με απλές φωνητικές εντολές. Για παράδειγμα, αρκεί απλά να πείτε “I need a coffee,” “I need petrol,” και “I need to park,” για να εντοπίσετε γειτονικά καφέ, σταθμούς ανεφοδιασμού ή πάρκινγκ αυτοκινήτων και να βρείτε σταθμούς τρένων, αεροδρόμια και ξενοδοχεία.

Η οθόνη αφής 8 ιντσών του νέου Ford Fiesta που παραπέμπει σε tablet και υιοθετεί λειτουργίες pinch & swipe, κάνουν τον χειρισμό της όμοιο με την οθόνη του κινητού σας. Όσοι διαθέτετε iPhone μπορείτε να ενεργοποιήσετε την εφαρμογή Apple CarPlay – τον ευφυέστερο και ασφαλέστερο τρόπο για χρήση του iPhone στο αυτοκίνητο – για να ακούσετε μουσική, να στείλετε και να λάβετε μηνύματα, ή να λάβετε βελτιστοποιημένες οδηγίες για τις συνθήκες κυκλοφορίας, παραμένοντας πάντα προσηλωμένοι στο δρόμο.

FORD_FIESTA2016_ST-LINE_CENTER_SCREEN_04-LOW

Όσοι διαθέτετε κινητό με λειτουργικό σύστημα Android™ μπορείτε να ενεργοποιήσετε το Android Auto™. Με το Android Auto μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και να απολαύσετε με μεγαλύτερη ασφάλεια ήδη γνωστές και αγαπημένες εφαρμογές και υπηρεσίες, όπως το Google Search, το Google Maps και το Google Play.

Το SYNC3 προσφέρει επίσης το SYNC AppLink, που επιτρέπει τον έλεγχο με φωνητικές εντολές μιας σειράς εφαρμογών (apps) για smartphones

Το νέο Ford Fiesta θα προσφέρεται στην Ελληνική αγορά με ανανεωμένη γκάμα κινητήρων που θα περιλαμβάνει τους γνωστούς από το προηγούμενο μοντέλο κινητήρες βενζίνης 1.0L EcoBoost (100PS, 125PS & 140PS), αλλά και έναν νέο ατμοσφαιρικό κινητήρα 1.1L απόδοσης 85 ίππων.

Ανανεωμένη είναι και η γκάμα των κινητήρων πετρελαίου. Ο γνωστός 1,5L TDCi έχει πλέον αυξήσει την ισχύ του στους 120 ίππους, ενώ θα διατίθεται μία πιο οικονομική παραλλαγή του κινητήρα αυτού με απόδοση 85 ίππους. Όλοι οι κινητήρες βενζίνης EcoBoost και οι κινητήρες πετρελαίου συνδυάζονται με νέα 6-τάχυτα κιβώτια ταχυτήτων χαρίζοντας στο νέο Ford Fiesta απολαυστική οδήγηση και εξαιρετική οικονομία καυσίμου με χαμηλές εκπομπές CO2.

Η βασική έκδοση Trend απευθύνεται σε όσους επιθυμούν ένα σύγχρονο και τεχνολογικά προηγμένο σούπερμίνι χωρίς να είναι διατεθειμένοι να διαθέσουν πολλά χρήματα, ενώ η έκδοση Business εντυπωσιάζει με την πληρότητα του διαθέσιμου στάνταρ εξοπλισμού αποτελώντας μία εξαιρετική ‘value for money’ επιλογή. Για όσους το στυλ και ο premium εξοπλισμός αποτελούν πρώτη προτεραιότητα, η επιλογή της έκδοσης Titanium είναι αναπόφευκτη, ενώ όσοι αρέσκονται στο να εκμεταλλεύονται στο έπακρο την φημισμένη οδική συμπεριφορά των αυτοκινήτων Ford, θα επιλέξουν την σπορτίφ έκδοση ST-Line και την κορυφαία σπορ ST.

FORD_FIESTA2016_VIGNALE_COCKPIT_OL_04-LOW

Το νέο Ford Fiesta θα είναι το πρώτο μοντέλο της Ford που θα μεταφέρει την εμπειρία Vignale στην κατηγορία των σούπερμίνι με την πολυτελή έκδοση Fiesta Vignale διαθέτοντας αποκλειστική σχεδίαση και πολυτέλεια. Η γκάμα του νέου Ford Fiesta συμπληρώνεται με την crossover έκδοση Active που διαθέτει σχεδιασμό SUV με αυξημένη απόσταση από το έδαφος, μπάρες οροφής, πλαϊνά προστατευτικά, αλλά και κορυφαία δυναμική συμπεριφορά.

Η παραγωγή του νέου Ford Fiesta ξεκίνησε πρώτα με τις εκδόσεις Trend, Business και Titanium, ενώ οι εκδόσεις ST-Line και Vignale αναμένονται αργότερα μέσα στη χρονιά. Το λανσάρισμα των εκδόσεων Active και ST είναι προγραμματισμένο για την επόμενη χρονιά.

Εξοπλισμός της έκδοσης Trend:

·6 αερόσακοι:

·ABS, ESC & TCS

·Σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης στην Ανηφόρα – Hill Start Assist

·Ηλεκτρικό σύστημα υποβοήθησης του τιμονιού (EPAS)

·Σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών TPMS

·Υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας (LKA)

·Προειδοποίηση εκτροπής από τη λωρίδα (LDW)

·Σύστημα περιορισμού της ταχύτητας (ASLD)

·Υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα (HSA)

·Ζάντες 16″ με ελαστικά διαστάσεων 195/55-16

·Αυτόματοι προβολείς

·Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι εξωτερικοί καθρέφτες στο χρώμα του αμαξώματος με ενσωματωμένα φλας

·Πίνακας οργάνων οδηγού με οθόνη 4,2″

·Υπολογιστής ταξιδιού

·Ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού καθ’ ύψος

·Φώτα ημέρας

·Εμπρός ηλεκτρικά παράθυρα με αυτόματη λειτουργία

·Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό

·Σύστημα MyΚey – Σύστημα παραμετροποίησης των ρυθμίσεων του αυτοκινήτου ανάλογα με το κλειδί που χρησιμοποιείται

·Αir Condition

·Ηχοσύστημα με ραδιόφωνο και σύστημα SYNC με  έγχρωμη οθόνη 4,2″ και Κλήση Έκτακτης Ανάγκης, Bluetooth με Voice Control, 2 θύρες USB, 6 ηχεία, και σύνδεση συσκευής My Ford Dock

 

Εξοπλισμός της έκδοσης Business (επιπλέον της Trend):

·Προβολείς ομίχλης με στατικούς λαμπτήρες στροφής (cornering lamps)

·Ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέφτες με φώτα εδάφους

·Ηχοσύστημα με ραδιόφωνο και σύστημα SYNC3 με έγχρωμη οθόνη αφής 6,5″ ΤFT

·Κάμερα οπισθοπορείας

·Πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος

·Ζάντες 15″ με ελαστικά διαστάσεων 195/60-15

·Cruise Control

·Πίσω ηλεκτρικά παράθυρα

 

Εξοπλισμός της έκδοσης Titanium (επιπλέον της Business):

·Προβολείς αλογόνου εστιασμένης δέσμης

·Φώτα ημέρας LED

·Εξωτερικές λεπτομέρειες σε χρώμιο

·Ηχο-απορροφητικό παρμπρίζ

·Κεντρική κονσόλα με υποβραχιόνιο

·Δερμάτινο τιμόνι 3 ακτίνων, δερμάτινη λαβή μοχλού ταχυτήτων και δερμάτινη λαβή χειρόφρενου

·Κρυφός ατμοσφαιρικός φωτισμός καμπίνας LED

·Εμπρός σπορ και ανατομικά καθίσματα Contour

·Κάθισμα οδηγού με ρύθμιση στήριξης της μέσης

·Αυτόματο ηλεκτρονικό σύστημα κλιματισμού (EATC)

·Κουμπί εκκίνησης κινητήρα χωρίς κλειδί –  Ford Power

·Αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες με αισθητήρα βροχής και φωτοχρωματικός εσωτερικός καθρέφτης

·Ζάντες αλουμινίου 16″ με ελαστικά διαστάσεων 195/55-16

·Σύστημα αναγνώριση οδικής σήμανσης (TSR)

·Σύστημα ελέγχου επαγρύπνησης του οδηγού (DAC)

·Αυτόματη εναλλαγή μικρής / μεγάλης σκάλας προβολέων (AHB)

·Έγχρωμη οθόνη πίνακα οργάνων

·Ηχοσύστημα με ραδιόφωνο και σύστημα SYNC3 με έγχρωμη οθόνη αφής 8″, υποδοχή κάρτας SD, 7 ηχεία

·Αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέφτες

·Σύστημα υποβοήθησης αποφυγής σύγκρουσης (Collision Mitigation System),

·Adaptive Cruise Control (ACC)

 

Εξοπλισμός της έκδοσης ST-line (επιπλέον της Trend):

·Πλήρες κιτ εξωτερικής διαμόρφωσης ST-line με ιδιαίτερη εμπρός μάσκα, εμπρός και πίσω προφυλακτήρα, πίσω μικρό σπόιλερ αμαξώματος, χρωμιωμένη εξάτμιση και καλύμματα μαρσπιέ ST-Line

·Λογότυπο ST-Line στα πλαϊνά εμπρός φτερά

·Σπορ Δερμάτινο τιμόνι ST-Line (flat-bottom)

·Λαβή μοχλού ταχυτήτων ST-Line

·Δερμάτινη λαβή χειρόφρενου

·Εμπρός σπορ καθίσματα

·Πεντάλ αλουμινίου

·Επένδυση οροφής σε μαύρο χρώμα

·Κουμπί εκκίνησης κινητήρα χωρίς κλειδί – Ford Power

·Σπορ ανάρτηση

·Προβολείς ομίχλης με στατικούς λαμπτήρες στροφής (cornering lamps)

·Ζάντες αλουμινίου ST-Line 17″ απόχρωσης Rock Metallic με ελαστικά διάστασης 205/45-17

·Δισκόφρενα πίσω

·Κάθισμα οδηγού με ρύθμιση στήριξης της μέσης

·Πίσω ηλεκτρικά παράθυρα

·Πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος

·Κάμερα οπισθοπορείας

·Ηχοσύστημα με ραδιόφωνο και σύστημα SYNC3 με έγχρωμη οθόνη αφής 8″, υποδοχή κάρτας SD, 7 ηχεία

·Αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέφτες

·Αυτόματο ηλεκτρονικό σύστημα κλιματισμού (EATC)

·Φώτα ημέρας LED

·Σύστημα υποβοήθησης αποφυγής σύγκρουσης (Collision Mitigation System),

·Adaptive Cruise Control (ACC)

·Σύστημα αναγνώριση οδικής σήμανσης (TSR)

FORD_FIESTA2016_VIGNALE_34_ROOF_11-LOW

Εξοπλισμός της έκδοσης Vignale (επιπλέον της Titanium):

·Εξωτερική εμφάνιση Vignale με λεπτομέριες σε χρώμιο

·Ζάντες ελαφρού κράματος Vignale 17″ σε χρώμα Luster Nickel με ελαστικά διαστάσεων 205/45-17

·Ιδιαίτερος πίσω προφυλακτήρας με διαχύτη

·Ιδιαίτερα καλύμματα μαρσπιέ Ford Vignale στις εμπρός πόρτες

·Λογότυπα Vignale στα πλαϊνά φτερά και στην πίσω πόρτα

·Δερμάτινη επένδυση ταμπλό

·Λαβή μοχλού ταχυτήτων από δέρμα υψηλής ποιότητας

·Ιδιαίτερη ημιδερμάτινη επένδυση καθισμάτων

·Κάθισμα συνοδηγού με ρύθμιση ύψους

·Κάθισμα συνοδηγού με ρύθμιση στήριξης της μέσης

·Σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί – Ford KeyFree

·Πτυσσόμενο δάπεδο χώρου αποσκευών – για καλύτερη διαχείριση των αποσκευών

·Ηχοσύστημα με ραδιόφωνο και σύστημα SYNC3 με έγχρωμη οθόνη αφής 8″, υποδοχή κάρτας SD, 7 ηχεία

·Προστατευτικά στις ακμές των θυρών – Door Edge Protector

 

ANAΛΥΤΙΚΟΣ ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ FORD FIESTA

Έκδοση Αμάξωμα Κινητήρας Κιβώτιο Ταχυτήτων C02 Λιανική Τιμή με ΦΠΑ, Τέλος Ταξινόμησης
Trend 1.1L βενζίνη, 85PS 5-τάχυτο μηχανικό 101 € 12.990
Trend 1.5L πετρέλαιο, 85PS 6-τάχυτο μηχανικό 87 € 14.669
Business 1.1L βενζίνη, 85PS 5-τάχυτο μηχανικό 101 € 13.678
Business 1.5L πετρέλαιο, 85PS 6-τάχυτο μηχανικό 82 € 15.428
Business 1.0L βενζίνη EcoBoost, 100PS 6-τάχυτο μηχανικό 97 € 14.289
Business 1.0L βενζίνη EcoBoost, 100PS 6-τάχυτο αυτόματο 118 € 15.860
ST-line 1.0L βενζίνη EcoBoost, 125PS 6-τάχυτο μηχανικό 98 € 16.691
ST-line 1.0L βενζίνη EcoBoost, 140PS 6-τάχυτο μηχανικό 102 € 17.350
ST-line 1.5L πετρέλαιο, 85PS 6-τάχυτο μηχανικό 87 € 16.519
ST-line 1.5L πετρέλαιο, 120PS 6-τάχυτο μηχανικό 89 € 16.880
Trend 1.1L βενζίνη, 85PS 5-τάχυτο μηχανικό 101 € 13.536
Trend 1.5L πετρέλαιο, 85PS 6-τάχυτο μηχανικό 89 € 15.184
Business 1.1L βενζίνη, 85PS 5-τάχυτο μηχανικό 101 € 14.194
Business 1.5L πετρέλαιο, 85PS 6-τάχυτο μηχανικό 84 € 15.943
Business 1.0L βενζίνη EcoBoost, 100PS 6-τάχυτο μηχανικό 97 € 14.804
Business 1.0L βενζίνη EcoBoost, 100PS 6-τάχυτο αυτόματο 118 € 16.376
ST-line 1.0L βενζίνη EcoBoost, 125PS 6-τάχυτο μηχανικό 98 € 17.206
ST-line 1.0L βενζίνη EcoBoost, 140PS 6-τάχυτο μηχανικό 102 € 17.866
ST-line 1.5L πετρέλαιο, 85PS 6-τάχυτο μηχανικό 89 € 17.034
ST-line 1.5L πετρέλαιο, 120PS 6-τάχυτο μηχανικό 89 € 17.395
Titanium 1.0L βενζίνη EcoBoost, 100PS 6-τάχυτο μηχανικό 97 € 15.740
Titanium 1.0L βενζίνη EcoBoost, 100PS 6-τάχυτο αυτόματο 118 € 17.312
Titanium 1.0L βενζίνη EcoBoost, 125PS 6-τάχυτο μηχανικό 98 € 16.794
Titanium 1.5L πετρέλαιο, 120PS 6-τάχυτο μηχανικό 89 € 17.169
Vignale 1.0L βενζίνη EcoBoost, 100PS 6-τάχυτο μηχανικό 97 € 17.396
Vignale 1.0L βενζίνη EcoBoost, 100PS 6-τάχυτο αυτόματο 118 € 19.564
Vignale 1.0L βενζίνη EcoBoost, 125PS 6-τάχυτο μηχανικό 98 € 19.223
Vignale 1.0L βενζίνη EcoBoost, 140PS 6-τάχυτο μηχανικό 102 € 19.935
Vignale 1.5L πετρέλαιο, 120PS 6-τάχυτο μηχανικό 89 € 19.608
Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured