Σύνδεση

Ford

ΝΕΕΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΣΕ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ ΑΠO TOYOTA KAI FORD

Το Brexit φαίνεται πως δεν επηρεάζει διόλου την Toyota, η οποία θα προσχωρήσει σε μια επένδυση ύψους 240 εκατομμυρίων λιρών στο εργοστάσιό της στο Burnaston, Derbyshire της Μεγαλής Βρετανίας.

Η επένδυση αφορά την αναβάθμιση του εργοστασίου με νέες τεχνολογίες, συστήματα και μηχανολογικό εξοπλισμό προκειμένου να μπορεί να κατασκευάζει μοντέλα που θα βασίζονται στο νέο μεταβλητό πλαίσιο της μάρκας, το TNGA (Toyota New Global Architecture).

Η επένδυση αυτή, στην οποία συμπεριλαμβάνεται και επιδότηση ύψους 21,3 εκατομμυρίων λιρών από την κυβέρνηση της Μεγάλης Βρετανίας για την εκπαίδευση, την έρευνα και την εξέλιξη του οικολογικού προφίλ του εργοστασίου, εντάσσεται στα πλαίσια ενός παγκόσμιου προγράμματος, κατά το οποίο τα πιο πολλά εργοστάσια της Toyota θα προσαρμοστούν στο TNGA, που θα αποτελέσει τη βάση για τα περισσότερα μελλοντικά μοντέλα.

KLARES BEKENNTNIS ZUM STANDORT DEUTSCHLAND: FORD INVESTIERT 600

Παράλληλα η Ford επενδύει 600 εκατομμύρια ευρώ στις παραγωγικές εγκαταστάσεις της στο Saarlouis (Vehicle Assembly Operations), στη Γερμανία, στο πλαίσιο της προετοιμασίας για την παραγωγή της επόμενης γενιάς Ford Focus.

«Η νέα επένδυση ύψους 600 εκατ. ευρώ ανανεώνει τη δέσμευση της Ford στη Γερμανία, όπου βρίσκεται το Ευρωπαϊκό κέντρο δραστηριοτήτων μας,» δήλωσε ο Jim Farley, president & CEO, Ford Ευρώπης, Μ. Ανατολής & Αφρικής. «Απασχολούμε πάνω από 25.000 άτομα στη Γερμανία –περισσότερα από οπουδήποτε αλλού στην Ευρώπη. Έχουμε εκτεταμένες εγκαταστάσεις παραγωγής οχημάτων και κινητήρων στο Saarlouis και στην Κολωνία, όπου βρίσκεται ένα σημαντικό κέντρο σχεδίασης και εξέλιξης και είναι υπεύθυνο για την παραγωγή οχημάτων που προορίζονται για τις παγκόσμιες αγορές. Επιπλέον, το Κέντρο Έρευνας & Καινοτομίας (Ford Research & Innovation Center) στο Άαχεν ασχολείται με μελλοντικές τεχνολογίες».

Η επένδυση έρχεται σε συνέχεια των βελτιώσεων στην αποδοτικότητα κόστους και την παραγωγικότητα στο Saarlouis, στο πλαίσιο της συμφωνίας που υπογράφηκε με το Γερμανικό Συμβούλιο Εργαζομένων τον Ιούνιο του 2014, και που παράλληλα όρισε την Κολωνία ως μοναδική Ευρωπαϊκή «πηγή» για την επόμενη γενιά Fiesta –την τελευταία έκδοση του Ευρωπαϊκού bestseller της Ford– που θα αρχίσει να κατασκευάζεται αργότερα μέσα στη χρονιά.

Η επένδυση στο Saarlouis αφορά προηγμένο εξοπλισμό παραγωγής, διαχειριστική υποστήριξη, και project παροχής ενέργειας. Ιδιαίτερης σημασίας είναι η επένδυση σε δύο νέα συστήματα πρεσών που επιτρέπουν τη θερμή διαμόρφωση ατσαλιών βορίου υψηλής αντοχής. Η τεχνική επιτρέπει την απευθείας διαμόρφωση των ατσάλινων φύλων σε εξαρτήματα αμαξώματος, έχοντας ως όφελος την εξοικονόμηση βάρους.

Μέρος της επένδυσης περιλαμβάνει επίσης μία πιο αποδοτική και φιλική προς το περιβάλλον παροχή ενέργειας. Σε συνεργασία με τη STEAG New Energies, η Ford χρησιμοποιεί πέντε νέες μονάδες συμπαραγωγής στο εργοστάσιό της για την παροχή ηλεκτρισμού και θέρμανσης, μειώνοντας παράλληλα τις εκπομπές  CO2 μέχρι 20%.

«Οφείλουμε να ομολογήσουμε ότι η Γερμανία είναι ζωτικής σημασίας για την παγκόσμια επιχειρηματική δραστηριότητα της Ford, όχι μόνο σήμερα αλλά – όπως δείχνει αυτή η σημαντική επένδυση των 600 εκατ. ευρώ στο Saarlouis – και στο μέλλον», δήλωσε ο Farley.

Περικλής Στέφος

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Formula 1: Αυτά είναι τα μονοθέσια του 2024

F1

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured