Σύνδεση

Featured

NEA MERCEDES E-CLASS ΣΤΕΪΣΟΝ: ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ, ΠΙΟ ΚΟΜΨΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΧΩΡΟ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ

Πρεμιέρα για την έκδοση Estate της νέας Mercedes E-Class, η οποία θα δώσει το παρόν και στις αρχές Οκτωβρίου στην έκθεση στο Παρίσι. Με μια εμφάνιση η οποία είναι σαφώς πιο σπορτίφ σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, χάρη στη μεγαλύτερη κλίση του παμπρίζ αλλά και στην πιο χυτή διαμόρφωση της οροφής στο πίσω μέρος.

Στο εσωτερικό ο διάκοσμος δεν έχει αλλάξει σε σχέση με τη σεντάν και τις εντυπωσιακές οθόνες που απαρτίζουν το ταμπλό, οπότε το ενδιαφέρον στρέφεται στο χώρο φόρτωσης, που, παραδοσιακά, μπορεί να φιλοξενήσει και μια 3η σειρά καθισμάτων, κατάλληλη μόνο για παιδιά.

Ο χώρος αποσκευών λοιπόν κυμαίνεται από τα 670 έως τα 1.820 λίτρα -και οι δύο τιμές είναι μικρότερες σε σχέση με τα αντίστοιχα νούμερα, 695 και 1.950 λίτρα της προηγούμενης γενιάς- ενώ πλέον πέρα από τη δυνατότητα αναδίπλωσης της πίσω σειράς καθισμάτων (σε αναλογία 40:20:40) υπάρχει και η λειτουργία cargo. Δηλαδή η τοποθέτηση της πλάτης της πίσω σειρά καθισμάτων σε μια πιο όρθια θέση (κατά 10 μοίρες) προκειμένου να διαρηθεί η 5θεσια διάταξη αλλά και να αυξηθεί τόσο το ωφέλιμο μήκος όσο και η χωρητικότητα κατά 30 λίτρα.

Mercedes-Benz E-Class Estate (BR 213), 2016

Ενδιαφέρον στοιχείο εδώ, πέρα από το χαμηλό κατώφλι φόρτωσης και το μεγάλο άνοιγμα της 5ης πόρτας -ανοιγοκλείνει και ηλεκτρικά- είναι και τόσο το ωφέλιμο πλάτος που είναι τουλάχιστον 1.100 χιλιοστά, όσο και το ωφέλιμο φορτίο των 745 κιλών.

Και επειδή το τελευταίο νούμερο είναι ιδιαίτερα μεγάλο υπάρχει στάνταρ πνευματική ανάρτηση για τον πίσω άξονα που διατηρεί σταθερή την απόσταση από το έδαφος -η φουλ πνευματική ανάρτηση χρεώνεται επιπλέον.

Mercedes-Benz E-Class Estate (BR 213), 2016

Η γκάμα των κινητήρων δεν διαφοροποιείται από αυτήν της λιμουζίνας. Έτσι ξεκινά από τα 2.000 κυβικά, τόσο για τα σύνολα βενζίνης όσο και για αυτά του πετρελαίου και από τους 184 και τους 150 ίππους αντίστοιχα, ενώ κορυφαία έκδοση είναι, προς το παρόν τουλάχιστον, η Mercedes-AMG E 43 4MATIC με τον V6 των 3.000 κυβικών και των 401 ίππων.

‘Αξιο αναφοράς είναι πως η νέα Mercedes E-Class Estate είναι διαθέσιμη αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 9 σχέσεων (9G-Tronic), ενώ η τιμή της στη Γερμανία -και κατά πάσα πιθανότητα και στην Ελλάδα, θα είναι περίπου 2.500 ευρώ πιο ακριβή σε σχέση με τη λιμουζίνα.

Γιάννης Σκουφής 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo