Σύνδεση

Featured

NΕΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ 90 ΤΗΣ VOLVO

Aν και δεν βρίσκονται αρκετό καιρό στην αγορά, τα τρία μοντέλα της σειράς 90 (το σεντάν S90, το V90, το Cross Country αλλά και το ΧC90) η Volvo σε μία κίνηση ενίσχυσης του ενδιαφέροντος του κοινού για τα συγκεκριμένα μοντέλα, προχώρησε στον εμπλουτισμό τους με μία σειρά νέων ηλεκτρονικών συστημάτων και τεχνολογιών διασύνδεσης.

volvo-6

Ξεκινώντας από το τελευταίο, η σουηδική εταιρία υιοθετεί και στα μοντέλα της το Android Auto, προσφέροντάς το παράλληλα με το Apple CarPlay, για να εξυπηρετήσει έτσι και τους χρήστες των κινητών με λειτουργικό Android. Tο άλλο σύστημα το οποίο ενσωμάτωσε στα αυτοκίνητά της αφορά την δυνατότητα άμεσου update του navigation, κάτι που σημαίνει ότι τα συγκεκριμένα Volvo θα διαθέτουν τους πιο ενημερωμένους χάρτες αλλά και όλες τις αλλαγές που γίνονται στις δημόσιες υποδομές, και μάλιστα σε πραγματικό χρόνο.

volvo-4

Βασισμένο στο σύστημα διασύνδεσης που διαθέτουν τα αυτοκίνητά της, τα εξοπλίζει πλέον και με δύο νέα συστήματα ασφάλειας. Το Slippery Road Alert, το οποίο συλλέγει data από αυτοκίνητα που έχουν περάσει τον δρόμο εμπρός και προειδοποιεί τους πίσω αν ο δρόμος έχει προβλήματα ολισθηρότητας. Και το “Hazard Light Alert” το οποίο, με παρόμοια λογική, αντιλαμβάνεται αν ένα αυτοκίνητο που έρχεται από το αντίθετο ρεύμα έχει ανάψει τα φώτα ομίχλης του, και προετοιμάζει τον οδηγό ότι θα αντιμετωπίσει και ο ίδιος συνθήκες μειωμένης ορατότητας.

volvo-2

Σε ότι αφορά τα μηχανικά μέρη, το πιο σημαντικό νέο αφορά την υιοθέτηση ενός εξατάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου στην πετρελαιοκίνητη έκδοση D3, ενώ η ίδια έκδοση θα διατίθεται και με ένα αυτόματο εξατάχυτο κιβώτιο. Και οι δύο εκδοχές αυτής της έκδοσης θα μπορούν να συνδυάζονται πλέον με σύστημα τετρακίνησης.

Σε κάθε περίπτωση, η ενασχόληση της Volvo με τα πολυτελή της μοντέλα δείχνει το μεγάλο ενδιαφέρον της μάρκας για τα συγκεκριμένα οχήματα, και μόνο ως θετικό μπορεί να δει κανείς ένα τακτικό update σε νέες τεχνολογίες, σε αντίθεση με άλλες εταιρίες που χρειάζεται να περάσουν χρόνια ή ένα face lift για να “ενημερώσουν” τεχνολογικά το μοντέλο τους.

volvo-3

Όσο τα αυτοκίνητα πλησιάζουν την λογική των υπολογιστών και παίρνουν διαρκώς περισσότερα στοιχεία από αυτούς, η πρακτική των κομπιουτεράδων με τα διαρκή updates δεν μπορεί παρά να περάσει και στην αυτοκίνηση, με ότι καλό αυτό συνεπάγεται για τον καταναλωτή. Και όπως φαίνεται, η Volvo είναι από τις πρώτες εταιρίες που πιάνουν τα μηνύματα των νέων καιρών.

Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Toyota κατηγορείται για παραποίηση στοιχείων σε κινητήρες diesel

Toyota