Σύνδεση

Ferrari

ΤURBO ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗ FERRARI GTC4 LUSSO ΜΕ 610 ΑΛΟΓΑ

Downsizing και για τη Ferrari, καθώς το πιο ιδιαίτερο μοντέλο της, η GTC4 Lusso των 2+2 θέσεων θα παρουσιαστεί στο Παρίσι με τον V8 turbo των 3.900 κυβικών της μάρκας.

Σε σχέση με την V12 των 6.200 κυβικών και των 690 ίππων που φυσικά συνεχίζει κανονικά, η νέα GTC4 Lusso T δεν θα είναι τετρακίνητη αλλά πισωκίνητη. Ο κινητήρας είναι ο ίδιος που κινεί και τις California T και 488 GTB, αποδίδει 610 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 760 Nm ροπής από τις 3.000 σ.α.λ., εξασφαλίζει ένα 0-100 σε 3,5 δεύτερα (μόλις 0,1 πιο αργά σε σχέση με τη V12) και μια τελική 320 χλμ./ ώρα (αντί για 335).

Η μέση κατανάλωσή της είναι 11,6 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα, οι εκπομπές CO2 265 γραμμάρια το χιλιόμετρο, τη στιγμή που οι αντίστοιχες τιμές για την κατά 50 κιλά πιο βαριά V12 είναι 15,3 λίτρα/ 100 χλμ. και και 350 γραμμάρια αντίστοιχα. Όσο για την κατανομή βάρους στους δύο άξονες είναι 46:54 μπροστά:πίσω.

Γιάννης Σκουφής

ferrari-gtc4_lusso_turbo-3

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured