Σύνδεση

Featured

ΤΕΛΙΚA Η ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΗ ΚΑΙ TURΒΟ 458 ΛΕΓΕΤΑΙ FERRARI 488 GTB

H Ferrari δεν επέλεξε τελική την επωνυμία 458Μ για την ανανεωμένη 458 Italia, που θα είναι μετά την California T και το δεύτερο υπερ-τροφοδοτούμενο μοντέλο στη γκάμα της.

Έτσι λοιπόν η νέα Ferrari ονομάζεται 488 GTB, θα αρχίσει να κατασκευάζεται από το Σεπτέμβριο, ο V8 της έχει ανέβει στα 3.902 κυβικά (από 3.855 της California) και η απόδοσή του φτάνει τους 670 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και τα 760 Νm στις 3.000 στροφές, τιμές που ξεπερνούν ακόμα και αυτές της 458 Speciale.

Η ροπή μάλιστα ξεπερνά την αντίστοιχη τιμή και του V12 της F12 Berlinetta, κάτι που ισχύει και για την McLaren 650S, αλλά και για την αναμενόμενη 675LT, που θα είναι κι αυτή στη Γενεύη. Το κιβώτιο είναι διπλού συμπλέκτη με 7 σχέσεις, ενώ το Torque Management σύστημα διαχειρίζεται την ροπή του κινητήρα.

Αεροδυναμικά η 488 GTB έχει 50% μεγαλύτερο κάθετο αεροδυναμικό φορτίο και μικρότερο συντελεστή οπισθέλκουσας, ενώ η πίσω ενεργή αεροτομή συνδυάζεται με μεγαλύτερο διαχύτη. Την προσοχή τραβούν και οι διπλές εισαγωγές μπροστά από τα πίσω φτερά της, όπως και οι LED προβολείς, ενώ στο εσωτερικό υπάρχει η τυπική σύγχρονη άποψη της Ferrari με το τιμόνi, το magnetino και τον φαντεζί ψηφιακό πίνακα οργάνων.

Από πλευράς επιδόσεων, η 488 GTB ολοκληρώνει το 0-100 σε μόλις 3,0 δεύτερα, το 0-200 σε 8,4, ενώ η τελική φτάνει τα 333 χλμ./ ώρα. Όσο για την ονομασία της σημειώστε πως το «488» προκύπτει από την χωρητικότητα κάθε κυλίνδρου (488 κυβικά), ενώ το GTB από τις λέξεις Gran Turismo Berlinetta.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το Smart Fortwo επιστρέφει!

Featured

Μία ενδιαφέρουσα ιδέα για ένα Volvo από τα… παλιά!

Featured

Η Ferrari φέρνει πίσω τα χειροκίνητα κιβώτια

Featured

Το Audi TT επιστρέφει ως ηλεκτρικό

Audi