To μικρό SUV της BMW, η X1, οδεύει προς αντικατάσταση, μιας και εκτός συγκλονιστικού απροόπτου στην έκθεση της Φρανκφούρτης το Σεπτέμβριο, θα παρουσιαστεί η νέα της γενιά. Η οποία θα βασίζεται στο πλαίσιο UKL1 και θα είναι κατά βάση προσθιοκίνητη. Σύστημα τετρακίνησης xDrive θα είναι διαθέσιμο, αλλά μόνο για τους πιο μεγάλους κινητήρες και φυσικά με επιπλέον χρέωση.
Το ενδιαφέρον στοιχείο εδώ είναι πως η καινούργια Χ1 θα είναι ευθύς εξαρχής και 7θέσια, ενώ τη γκάμα θα ολοκληρώνει και μια έκδοσή της με πιο μεγάλο, κατά 11 εκατοστά μεταξόνιο. Το επιπλέον μήκος θα πιστώνεται ολόκληρο στην άνεση όσων κάθονται στο πίσω κάθισμα, ενώ η X1 Long προορίζεται για την κινεζική αγορά, όπου τα επιμηκυμένα μοντέλα είναι ιδιαίτερα δημοφιλή.
Από πλευράς αισθητικής δεν θα υπάρχει επανάσταση στο σχεδιασμό αλλά εξέλιξη του υπάρχοντος σχήματος.
Γιάννης Σκουφής