Σύνδεση

BMW

NEA BMW X1: AYTH EINAI KAI ΘΑ ΞΕΚΙΝΑ ΑΠΟ ΤΑ 1.500 ΚΥΒΙΚΑ (ΒΙΝΤΕΟ)

Επίσημη πρεμιέρα της καινούργιας BMW X1 το…

Επίσημη πρεμιέρα της καινούργιας BMW X1 το Σεπτέμβριο στη Φρανκφούρτη, επίσημη αποκάλυψή της τώρα, αρκετούς μήνες πιο νωρίς και σημαντικές αλλαγές σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά. Όχι τόσο αισθητικά και με την πρώτη ματιά, καθώς ναι μεν δείχνει πιο δυναμική αλλά οι βασικές γραμμές του αμαξώματος έχουν διατηρηθεί. Και μάλιστα σε τέτοιο βαθμό που αν ισχυριστεί κανείς ότι πρόκειται για έναν εκτεταμένο facelift δεν θα είχε και άδικο.

Όπως είπαμε όμως με την πρώτη ματιά, καθώς η νέα BMW X1 είναι κατά 36 χιλιοστά πιο κοντή –συνολικά 4,439 μέτρα– και ταυτόχρονα 21 χιλιοστά πιο φαρδιά (1,821 μέτρα) και 53 πιο ψηλή (1,598 μέτρα). Το τελευταίο διαφοροποιεί και ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά του τρέχοντος μοντέλου, που δεν είναι άλλο από το χαμηλό προφίλ.

BMW-X1-2015-95

Ενδιαφέρον είναι ότι το μεταξόνιο μειώθηκε κατά ολόκληρα 90 χιλιοστά –από τα 2,76 μέτρα στα 2,67- χωρίς όμως αυτό να περιορίσει τους χώρους στο εσωτερικό. Απεναντίας η νέα Χ1 θα είναι σαφώς πιο άνετη σε σχέση με την τρέχουσα που δεν διεκδικούσε δάφνες στο συγκεκριμένο τομέα, με μεγαλύτερο αέρα για τα πόδια όσων κάθονται πίσω (+37 χιλιοστά) και ένα πορτμπαγκάζ με ελάχιστη τιμή τα 505 λίτρα (+85) και μέγιστη τα 1.550. Παράλληλα υπάρχουν και πολυμορφικά στοιχεία όπως η δυνατότητα της μετατόπισης των πίσω καθισμάτων κατά μήκος και κατά 13 εκατοστά και αυτή της αναδίπλωσης της πλάτης του καθίσματος του συνοδηγού.

Η εμφανώς καλύτερη εκμετάλλευση των χώρων επιτεύχθηκε αφενός από την πιο όρθια διαμόρφωση των θέσεων για τους επιβάτες και κυρίως από την εγκάρσια πλέον τοποθέτηση των κινητήρων. Κι αυτό γιατί το καινούργιο μικρό SUV της BMW βασίζεται στο πλαίσιο UKL που χρησιμοποιούν ήδη τα Mini και οι δύο εκδοχές της 2 Active Tourer και θα χρησιμοποιηθεί και στη νέα σειρά 1. Αυτό φυσικά σημαίνει πως οι βασικές εκδόσεις της Χ1 θα είναι προσθιοκίνητες και θα κινούνται από τους νέους 3κύλινδρους των 1.500 κυβικών. Από αυτόν της βενζίνης με τους 136 ίππους η sDrive18i και από τον diesel με τα 115 άλογα η sDrive16d.

BMW-X1-2015-93

Προσθιοκίνητη είναι και η πετρελαιοκίνητη sDrive18d, με 150 άλογα από 2.000 κυβικά, καθώς και η επίσης δίλιτρη sDrive20i, με τον τετρακύλινδρο turbo βενζίνης της να αποδίδει 192 άλογα.

Η τελευταία είναι διαθέσιμη και με την εξελιγμένη τετρακίνηση xDrive της βαυαρικής εταιρείας, κάτι που ισχύει τόσο για την 25i με 231 άλογα από 2.000 κυβικά όσο και για τις επίσης δίλιτρες diesel xDrive20d και 25d με 190 και 231 άλογα. Όλοι οι άλλοι κινητήρες, πλην των τρικύλινδρων που θα ακολουθήσουν προς το τέλος του έτους θα είναι διαθέσιμοι ευθύς εξαρχής.

Κατά τα άλλα η νέα X1 θα μπορεί να εξοπλιστεί με όλα τα διαθέσιμα συστήματα άνεσης, ασφάλειας και διασύνδεσης, το πλαίσιο θα διαθέτει παραμετροποίηση μέσω του Driver Experience Control, ενώ συνολικά θα υπάρχουν 4 επίπεδα εξοπλισμού.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Toyota κατηγορείται για παραποίηση στοιχείων σε κινητήρες diesel

Toyota