Σύνδεση

Alfa Romeo

ALFA ROMEO GIULIA QV: 3.000 ΚΥΒΙΚΑ, 510 ΑΛΟΓΑ & 0-100 ΣΕ 3,9

Συνήθως σε ένα καινούργιο μοντέλο πρώτα…

Συνήθως σε ένα καινούργιο μοντέλο πρώτα παρουσιάζονται οι πιο γήινες εκδόσεις του και στην πορεία οι γρήγορες, αυτές που θα χτίσουν το προφίλ και το ίματζ του. Στην Alfa Romeo ακολούθησαν ακριβώς τον αντίθετο δρόμο: εμφάνισαν πρώτα την κορυφαία QV, αυτή που θα τα βάλει με τις M3, τις C63 AMG και τα RS4 αυτού του κόσμου και στη συνέχεια θα προσγειωθούν στα 1.400 κυβικά που θα αγοράσει και ο κοσμάκης.

Η Giulia QV είναι δυναμική και το δείχνει από όπου και να την κοιτάξεις, ενώ αν επιμείνεις άπου εκεί στην πίσω κολώνα μπορεί και να την περάσεις για BMW. Ανεξάρτητα πάντως με τι μοιάζει είναι όπως πρέπει να είναι σήμερα ένα σπορ σεντάν: μυώδης και εντυπωσιακή, με όχι κραυγαλέα αεροδυναμικά βοηθήατα, ενώ και κάτω από το αμάξωμα υπάρχουν τα σωστά συστατικά. Με πρώτο και καλύτερο τον V6 των 3.000 κυβικών που έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με τη Ferrari, παίρνει μπροστά όπως σε μια Ferrari –με μπουτόν- έχει δύο turbo και στέλνει 510 άλογα στους πίσω τροχούς.

ALFA-ROMEO-GIULIA -QV-2

Η απόδοση αυτή αφήνει αρκετά πίσω της όλα τα άλλα σπορ σεντάν της κατηγορίας και εξασφαλίζει ένα 0-100 σε 3,9 δεύτερα, ενώ προκειμένου να αποτάξει τις κακές συνήθειες του παρελθόντος έχει και σύστημα απομόνωσης κυλίνδρων. Βέβαια οι εξαιρετικές επιδόσεις οφείλονται σε μεγάλο βαθμό και στο χαμηλό αναλογικά βάρος των 1.500 κιλών, που επιτεύχθηκε με εκτεταμένη χρήση ανθρακονήματος (καπό, οροφή, άξονας μετάδοσης) και αλουμινίου (κινητήρας, πόρτες, μέρη αμαξώματος).

Από κει και πέρα η κατανομή βάρος 50:50 στους δύο άξονες είναι μια πολύ καλή βάση εκκίνησης για τα δυναμικά χαρακτηριστικά, το αυτόματο κιβώτιο είναι το 9άρι που χρησιμοποιείτε ήδη στα Jeep, ενώ οι Ιταλοί δεν απακάλυψαν το εσωτερικό της νέας Giulia.

ALFA-ROMEO-GIULIA -QV-3

Άλλωστε μέχρι τα μέσα της επόμενης χρονιάς που θα αρχίσουν οι πωλήσεις της έχουν ακόμα χρόνο, ενώ τότε θα είναι διαθέσιμοι και οι πιο προσιτές εκδόσεις. Με κινητήρες βενζίνης 1.400 και 1.800 κυβικών που θα αποδίδουν από 105 μέχρι και 240 ίππους και diesel, από 105 έως 200 άλογα, από 2.000 κυβικά. Διαθέσιμος θα είναι και ο πετρελαιοκινητήρας των 3.000 κυβικών που χρησιμοποιείται ήδη από τη Maserati και αποδίδει μέχρι και 340 ίππους, ενώ θα υπάρχουν και τετρακίνητες εκδόσεις.

Στην πορεία η γκάμα θα εμπλουτιστεί και με ένα στέισον.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo