Σύνδεση

BMW

GREECE SUCCESS STORY: ΤΟ 2014 ΠΟΥΛΗΘΗΚΕ ΜΙΑ SLK ΚΑΙ ΜΙΑ Z4!

Το 2014 είναι μια ιδιαίτερη χρονιά για την Ελλάδα. Είναι η πρώτη χρονιά από το 2009, που παρατηρείται μια συντονισμένη προσπάθεια αντιστροφής της αρνητικής ψυχολογίας. Αρκούν όμως τα λόγια, για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο; Ποιος είπε πως είναι μόνο λόγια; Τα αισιόδοξα μηνύματα έρχονται από παντού. Η Ελλάδα βγήκε στις αγορές, έχουμε επιτύχει πρωτογενές πλεόνασμα και η αγορά αυτοκινήτου έχει πάρει τα πάνω της. Ακόμη και οι φίλοι μας οι Γερμανοί, είναι οι νέοι παγκόσμιοι πρωταθλητές στο ποδόσφαιρο. Αν όλα αυτά δεν αποτελούν απόδειξη, τότε τι αποτελούν;

Πολλοί είπαν πως τα τελευταία χρόνια, έχουν στερήσει από τον κόσμο την αξιοπρέπεια. Και τα όνειρα, καθώς αναγκαστικά, η λογική επικρατεί του συναισθήματος. Success story και παραμύθια. Δεν χρειάζονται έρευνες ούτε στατιστικές. Η απόδειξη για το ότι η χώρα διανύει περίοδο παρατεταμένης κατάθλιψης, βρίσκεται στις πωλήσεις των roadster. Αν ο κόσμος συμμεριζόταν την κυβερνητική ρητορική, θα αγόραζε ανοιχτό αυτοκίνητο.

Γιατί σε μια χώρα που η οικονομία σημειώνει βήματα προόδου και οι πολίτες της το βιώνουν στην καθημερινότητά τους, ξέρετε ποιο είναι ένα από τα πρώτα πράγματα που κάνουν; Αγοράζουν κάμπριο. Δεν είναι αστείο, είναι γεγονός. Γιατί όταν διακατέχεσαι από αισιοδοξία, τότε είναι που είσαι επιρρεπής στην υπερβολή. Και η υπερβολή, είναι αυτή που κάνει τη ζωή πιο ωραία. Αυτό ακριβώς είναι και το ρόουντστερ. Υπερβολή. Πολυτέλεια και όχι ανάγκη. Ανάγκη, είναι το μικρομεσαίο χάτσμπακ με το οποίο θα πας από το σχολείο και το σούπερ μάρκετ, μέχρι τη δουλειά (αν έχεις) και το χωριό (που σίγουρα έχεις).

Mercedes-SLK-BMW-z4-01

Πόσα roadster λοιπόν έχουν πουληθεί το πρώτο 6μηνο στην Ελλάδα, τη χρονιά της ανάκαμψης; Δέκα! Εκ των οποίων, τα 5 είναι Mini. Στη χώρα που 9 μήνες το χρόνο έχει ηλιοφάνεια και η θάλασσα δεν απέχει πάνω από μισή ώρα σχεδόν οπουδήποτε κι αν μένεις, πουλήθηκαν μία SLK και μία Ζ4. Αν αυτό δεν είναι στρέβλωση, τότε τι είναι; Ενδεικτικά, το 2008, τότε που ακόμη οι περισσότεροι θεωρούσαν πως η κρίση είναι κάτι που έρχεται με τη μέση ηλικία, η κατηγορία των ανοιχτών αυτοκινήτων είχε τη δική της θέση στους πίνακες του ΣΕΑΑ (Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων) και κατέγραψε 1807 πωλήσεις. Eκείνη τη χρονιά πουλήθηκαν 336 SLK και 109 Ζ4 – τις προηγούμενες ακόμη περισσότερες.

Από τότε, η συγκεκριμένη κατηγορία κινείται συνεχώς πτωτικά, έχοντας πέσει κάτω από τις 100 μονάδες σε ετήσια βάση, ήδη από το 2012. Η πολυδιαφημισμένη άνοδος των πωλήσεων φέτος, οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στις εταιρείες ενοικιάσεων, που θέλησαν να προετοιμαστούν για την υποδοχή των 20 εκατομμυρίων τουριστών που υποτίθεται πως θα μας επισκεφτούν.

Για την ιστορία, το δεύτερο 6μηνο κάθε χρόνου, παραδοσιακά οι ταξινομήσεις κινούνται πτωτικά σε σχέση με το πρώτο. Αυτό σημαίνει πως έκτος απροόπτου, μέχρι το τέλος του 2014 θα πουληθούν καμία ή μία (ακόμη) BMW και Mercedes. Ίσως λοιπόν είναι μια καλή ιδέα οι δύο αντιπροσωπείες, να κάνουν κάποιο δώρο στους συγκεκριμένους αγοραστές τους, καθώς η επιλογή τους ήταν αυτή που θα διατηρήσει τα δύο γερμανικά μοντέλα στους πίνακες πωλήσεων της χρονιάς που διανύουμε.

Βαγγέλης Φακατσέλης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured