Σύνδεση

Mercedes-Benz

MERCEDES S-CLASS: LOUNGE ME 40.000 ΕΥΡΩ

H νέα Mercedes S-Class θα ξεκινά στην Ελλάδα από τις 94.450 ευρώ. Βασική τιμή με καλό στάνταρ εξοπλισμό, ενώ όπως συνηθίζεται  στη συγκεκριμένη κατηγορία η λίστα των εξτρά είναι και μεγάλη και ακριβή. Μάλιστα για το συγκεκριμένη μοντέλο και από τη στιγμή που οι Maybach δεν υπάρχουν πια δεν υπάρχουν στην ουσία όρια.

Πόσο ψηλά όμως μπορεί να φτάσει ο λογαριασμός αν προσπαθήσεις στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, εκεί που στην Άπω Ανατολή και στις χώρες του Κόλπου, θα κάθονται οι ιδιοκτήτες του, ένα lounge κλίμα που παράλληλα μπορεί να είναι και χώρος εργασίας; Κατ΄αρχήν ξεκινάς με το μακρύ μεταξόνιο, που ανάλογα με την έκδοση –στην υβριδική S400 Hybrid οι επιπλέον πόντοι είναι πιο ακριβοί σε σχέση με τις εκδόσεις diesel και βενζίνης- κοστίζει περί τις 5.000 ευρώ. Και συνεχίζεις με το configurator που μπορεί ο καθένας να βρει π.χ. στο γερμανικό site της μάρκας. Με τις τιμές.

Έχουμε και λέμε λοιπόν: να μη βάλεις τα πίσω καθίσματα Comfort με τις πολλαπλές ρυθμίσεις, την επιπλέον πλευρική στήριξη στις στροφές και τις δυνατότητες μασάζ τύπου Hot Stone; Να τα βάλεις και να βάλεις και 1.904 ευρώ στο λογαριασμό –τιμές Γερμανίας. Κι επειδή είσαι VIP να μη βάλεις τη δυνατότητα να μετακινήσεις το κάθισμα του συνοδηγού 77 χιλιοστά μπροστά σε συνδυασμό με υποπόδιο στο δικό σου κάθισμα; 1.011 ευρώ και κάτι ψιλά. Επιπλέον δεν χρειάζεσαι ηλεκτρική ρύθμιση για όλα τα καθίσματα; 2.737 ευρώ. Για να μην κρυώνεις να μην τα κάνεις και θερμαινόμενα και μαζί με αυτά και τα υποβραχιόνια; ΟΚ, γίνεται με 606,90 ευρώ, αλλά εδώ θα πρέπει να το συνδυάσεις αναγκαστικά με δέρμα Nappa, οπότε υπολόγισε άλλες 3.225 ευρώ. Τώρα αν είσαι ακόμα πιο μερακλής και θέλεις δερμάτινες επενδύσεις με εμφανείς ραφές αλλά και special ενθέσεις ξύλου καλύτερα να υπολογίζεις 8.032 ευρώ.

Για την απόλυτη lounge ατμόσφαιρα προσθέτεις το σύστημα αρωματισμού του χώρου –με 4 διαφορετικά αρώματα παρακαλώ- ιονισμού του οξυγόνου και φιλτραρίσματος του ατμοσφαιρικού αέρα στην τιμή προσφοράς των 416,50 ευρώ, το σκέφτεσαι για το Executive κάθισμα πίσω από αυτό του συνοδηγού που ανακλίνεται με το πάτημα ενός κουμπιού και τελικά λες ναι (1.130 ευρώ), ενώ δεν το σκέφτεσαι καθόλου για το ψυγειάκι των 8 λίτρων πίσω από το υποβραχιόνιο προς 1.309 ευρώ, αλλά και για τα ειδικά κρύσταλλα που αντανακλούν την υπέρυθρη ακτινοβολία (1.368,50 ευρώ). Για επιπλέον προστασία από την ήλιο αλλά και διακριτικότητας επιλέγεις και τα ηλεκτρικά ρολά για το πίσω παρμπρίζ και τις πίσω πόρτες προς 1.178,90 ευρώ, ενώ η ηλιοροφή είναι must γιατί που και που καπνίζεις λίγο (+ 1.666 ευρώ). Προκειμένου ούτε να κρυώνεις, αλλά ούτε και να ζεσταίνεσαι στο πίσω κάθισμα διαλέγεις τον ξεχωριστό κλιματισμό για το πίσω μέρος προς 1.356,90 ευρώ και επειδή ποιος ξέρει τι μπορεί να συμβεί προσθέτεις στην παραγγελία και τη θέρμανση στάσης προς 1.654 ευρώ. Η οποία για κάποιον λόγο που θα γνωρίζουν στη Mercedes κι εμείς δεν μπορούμε να φανταστούμε συνδυάζεται με το σύστημα καθαριστήρων Magic Vision Control (464 ευρώ).

Ακριβώς επειδή δεν ξέρεις τι συμβαίνει και για να μην βαριέσαι το σύστημα Entertainment με τις δύο μεγάλες οθόνες προσαρμοσμένες στην πλάτη των εμπρός καθισμάτων προς 2.856 ευρώ επιβάλλεται –πάει πακέτο με τα καθίσματα Comfort, τα οποία όπως τα έχουμε ήδη επιλέξει, οπότε δεν τίθεται θέμα. Το ίδιo απαραίτητα είναι και τα αναδιπλούμενα τραπεζάκια αεροπορικού τύπου προς 2.142 ευρώ, σε συνδυασμό με το πακέτο First Class για τα πίσω καθίσματα (1.368,50), ενώ το τηλέφωνο στην κονσόλα που χρησιμεύει και σαν τηλεχειριστήριο για τα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα κοστίζει 1.130,50 ευρώ. Συνδυάζεται όμως αναγκαστικά με τα ηχοσυστήματα της Burmester, το πιο απλό από τα οποία τιμάται 1.309 ευρώ και το high end, με 24 ηχεία, 1.540 Watt κ.λπ. 7.497 ευρώ. Ούτε καν 7.500 δηλαδή.

Το σύνολο για τη lounge Mercedes S-Class μας με το επιμηκυμένο μεταξόνιο λοιπόν: 42.031 ευρώ με δέρματα με εμφανείς ραφές και το top ηχοσύστημα. Χωρίς αυτός πέφτουμε στις 31.033 ευρώ, τιμές Γερμανίας.

Γιάννης Σκουφής

{gallery}photos/36/NEWS/MERCEDES-S-CLASS-LOUNGE{/gallery}


Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured