Σύνδεση

Featured

MERCEDES CLA 200 SHOOTING BRAKE: ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΣΤΥΛ

Αν θεωρείτε πως η Mercedes CLA έχει ένα…

Αν θεωρείτε πως η Mercedes CLA έχει ένα ενδιαφέρον σχήμα τότε θα πρέπει να δεχθείτε ότι η shooting brake εκδοχή της είναι αυτή που ξεχωρίζει ακόμα περισσότερο στο δρόμο με την εμφάνισή της. Κι αυτό γιατί πέρα από τις πολύ όμορφες γραμμές του αμαξώματός της έχει και ένα από τα πιο ασυνήθιστα σχήματα που κυκλοφορούν. Κυρίως γιατί τα shooting brakes είναι έτσι κι αλλιώς σπάνιες εικόνες, οι οποίες γίνονται ακόμα σπανιότερες στη μικρή- μεσαία κατηγορία.

Έτσι λοιπόν η CLA Shooting Brake δεν είναι μόνο όμορφη, είναι και σπορτίφ και αν θέλετε αυτή είναι και η ειδοποιός διαφορά των συγκεκριμένων μοντέλων από τα κοινά, τα συμβατικά στέισον: ότι συνδυάζουν την πρακτικότητα με το σπορ χαρακτήρα. Φυσικά οι όποιες αισθητικές αλλαγές, σε σχέση με την τετράθυρη CLA που όλοι γνωρίζουμε και βλέπουμε πολύ και στους ελληνικούς δρόμους, εντοπίζονται από τη μεσαία κολώνα και πίσω, ενώ στην ουσία η διαμόρφωση της οροφής δεν επηρεάζει το εσωτερικό ύψος και τον αέρα για τα κεφάλια όσων κάθονται πίσω. Ίσως γιατί και η CLA σεντάν έχει έτσι κι αλλιώς μια αρκετά έντονη κλίση της οροφής της, ενώ εδώ η είσοδος- έξοδος από το πίσω κάθισμα ίσως και να είναι λίγο πιο εύκολη.

SAMSUNG CSC

Αλλαγές στον εσωτερικό διάκοσμο ειδικά για την περίσταση δεν υπάρχουν. Έτσι επαναλαμβάνεται πιστά το γνωστό, σύγχρονο και ποιοτικό περιβάλλον της CLA και των άλλων μικρών προσθιοκίνητων Mercedes. Ο φουλ επενδεδυμένος χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα μίνιμουμ 495 λίτρων, είναι πλήρως εκμεταλλεύσιμος με σχετικά χαμηλό κατώφλι φόρτωσης, συμβάλλοντας με τη σειρά του στην πρακτική διάσταση της CLA Shooting Brake.

Πέρα από τον εσωτερικό διάκοσμο χωρίς καμία αλλαγή χρησιμοποιούνται και τα μηχανικά μέρη. Στην περίπτωση της CLA 200 της δοκιμής μας το τετρακύλινδρο υπερ- τροφοδοτούμενο σύνολο βενζίνης των 1.600 κυβικών και των 156 ίππων. Ο οποίος δεν πιέζεται βέβαια από τα επιπλέον 35 κιλά του 5θυρου αμαξώματος, αποκρίνεται καλά στο γκάζι, διαθέτει σχεδόν πάντα ικανά αποθέματα ισχύος και ροπής, συνεργάζεται ιδιαίτερα καλά με το αυτόματο κιβώτιο των 7 σχέσεων και εξασφαλίζει απόλυτα ικανοποιητικές για το χαρακτήρα του μοντέλου επιδόσεις (0-100 σε 8,7 δεύτερα με το αυτόματο κιβώτιο, τελική 225).

SAMSUNG CSC

Τα παραπάνω σε συνδυασμό και με τα καλά δυναμικά χαρακτηριστικά της CLA, που βέβαια είναι εξοπλισμένη και με όλα τα απαραίτητα ηλεκτρονικά συστήματα ασφάλειας και ελέγχου, επιτρέπουν στον οδηγό αφενός να κινηθεί ξεκούραστα μέσα στην πόλη, γρήγορα και οικονομικά –ειδικά αν χρησιμοποιεί και το στάνταρ cruise control- στις εθνικές αρτηρίες και να πιέσει όσο νομίζει ή όσο αισθάνεται ο ίδιος βέβαιος στις επαρχιακές οδούς. Πάντως, αν ψάχνει κανείς τις λεπτομέρειες, το ελαφρώς αυξημένο βάρος που φορτίζει τον πίσω άξονα της Shooting Brake την καθιστά ελαφρώς πιο σταθερή σε σχέση με την τετράθυρη.

Όπως αντιλαμβάνεστε η διαφορά σε σχέση με την CLA 200 σεντάν είναι απλά και μόνο αισθητική, καθώς κατά τα άλλα μιλάμε για το ίδιο πολύ καλό αυτοκίνητο. Έτσι η δική μας προτίμηση -και για πρακτικούς λόγους- πηγαίνει χωρίς δεύτερη και τρίτη σκέψη στη Shooting Brake, οι τιμές της οποίας για τη CLA 200 ξεκινούν από 31.820 ευρώ με απόσυρση (34.000 χωρίς) -750 ευρώ παραπάνω από την τετράθυρη.

Γιάννης Σκουφής

MERCEDES CLA 200 SHOOTING BRAKE
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ): 4.630×1.777×1.435 χιλ.
Μεταξόνιο: 2.699 χιλ.
Πορτμπαγκάζ: 495 λίτρα
Βάρος: 1.430 κιλά
Κινητήρας: 1.595 κ.εκ., 4 κύλινδροι, turbo βενζίνης
Ισχύς: 156 PS/ 5.300 σ.α.λ.
Ροπή: 250 Nm/ 1.250- 4.000 σ.α.λ.
0-100, Τελική: 8,7”, 225 χλμ./ ώρα
Κατανάλωση δοκιμής: 7,8 λίτρα/ 100 χλμ.
CO2: 132 γραμμάρια/ χλμ.
Τέλη: 145 €
Τιμή: από 34.000 €, από 32.570 € με απόσυρση

 Φωτογραφίες: Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Toyota κατηγορείται για παραποίηση στοιχείων σε κινητήρες diesel

Toyota