Σύνδεση

AMG

MERCEDES AMG PROJECT ONE: ΣΤΟ ΦΩΣ ΤΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ

Το hypercar που ετοιμάζει η Mercedes και το οποίο υπόσχεται να είναι ότι πιο κοντινό στην Formula 1 έχει φτιαχτεί μέχρι σήμερα για αυτοκίνητο δρόμου αποκαλύπτεται σιγά-σιγά. Η Γερμανική εταιρία στις εκδηλώσεις για τα 50 χρόνια της AMG στον 24ωρο αγώνα του Νίρμπουργκρινγκ έδωσε στην δημοσιότητα αρκετές πληροφορίες για τα τεχνικά του στοιχεία, που μέχρι σήμερα παρέμεναν επτασφράγιστο μυστικό.

Από τις δηλώσεις των στελεχών της AMG επιβεβαιώνεται ότι ο κινητήρας εσωτερικής καύσης του αυτοκινήτου θα είναι ένας υπερτροφοδοτούμενος V6 του 1,6 λίτρου, φερμένος από την Formula 1 του Lewis Hamilton του 2015. Η θερμική του απόδοση θα είναι απίστευτη για τα δεδομένα των κινητήρων παραγωγής, αφού θα ξεπερνά το 43%. Συγκρινόμενο με τον κινητήρα της F1 οι μόνες διαφοροποιήσεις θα αφορούν έναν διαφορετικό εκκεντροφόρο, νέα πιστόνια και και νέα ηλεκτρονικά για να μπορεί να χρησιμοποιηθεί στον δρόμο.

mercedes-amg-project-one

 

Ο επικεφαλής της AMG Tobias Moers επέμεινε σ’ αυτό που γνωρίζαμε και από προηγούμενη αναφορά του ότι το μοτέρ θα αντέχει έως 50.000 χλμ. πριν χρειαστεί να μπει για γενική ανακατασκευή. Το μοτέρ επίσης θα έχει ρελαντί στις… 4.000 σ.α.λ. και θα φθάνει στο κόκκινο στις 13.500 σ.α.λ.!

Το εξακύλινδρο μοτέρ θα συνεργάζεται με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες. Ο πρώτος με 107 θα είναι επιφορτισμένος με την λειτουργία του turbo. Και ο δεύτερος με απόδοση 161 ίππους θα είναι απευθείας συνδεδεμένος με τoν στρόφαλο. Δύο ακόμα ηλεκτρικά μοτέρ είναι τοποθετημένα στον εμπρός άξονα, τα οποία θα μπορούν να κινούν το αυτοκίνητο αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια για απόσταση έως και 24 χιλιόμετρα.

img-3941-1495875941

Οι μπαταρίες ζυγίζουν περί τα 100 κιλά, είναι τοποθετημένες στο κέντρο του πλαισίου και έρχονται και αυτές κατευθείαν από την Formula 1. Μάλιστα υπάρχουν τέσσερις φορές περισσότερες κυψέλες απ’ ότι στο μονοθέσιο του Hamilton, την πρωταθλήτρια Μercedes F1 W06 Hybrid.

Aκριβείς πληροφορίες για το βάρος δεν έχουν δοθεί όμως τουλάχιστον γνωρίζουμε ότι το σύνολο κινητήρων και μετάδοσης θα ζυγίζει περί τα 420 κιλά. Μία πληροφορία που υπήρξε πριν λίγο καιρό αναφέρει ότι το βάρος θα βρίσκεται κοντά στα 1.315 κιλά, αλλά δεν είναι ακόμα επιβεβαιωμένο. Πάντως τόσο ο κινητήρας όσο και το κιβώτιο θα είναι δομικά στοιχεία του πλαισίου το οποίο θα είναι εξ’ ολοκλήρου κατασκευασμένο από carbon fiber.

mercedes-amg-project-one-2

O συνδυασμός των 5 κινητήρων θα έχει συνολική απόδοση που θα ξεπερνά τους 1.000 ίππους οι οποίοι θα περνούν στον δρόμο μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων. Τα φρένα θα είναι πανάκριβα κεραμικά και τα πίσω λάστιχα θα είναι τουλάχιστον 335 χωρίς ακόμα να γνωρίζουμε την διάμετρο της ζάντας.

Η εταιρία θα κατασκευάσει 275 μονάδες, οι οποίες όλες έχουν ήδη προπωληθεί στην τιμή των περίπου 2,5 εκατομμυρίων ευρώ. Η AMG υπολογίζει ότι θα μπορεί να κατασκευάζει ένα αυτοκίνητο την ημέρα, και το τέλος της παραγωγής αναμένεται μέσα στο 2020.

mercedes-amg-project-one-4 (1)

Οι δοκιμές στην τελική του μορφή θα ξεκινήσουν σύντομα, ενώ η επίσημη πρεμιέρα του αναμένεται τον Σεπτέμβριο στην Φρανκφούρτη όπου και αναμένεται να αναστατώσει τους φίλους του αυτοκινήτου (και όχι μόνο) σε όλο τον κόσμο.

Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αυτό είναι το καινούργιο Lancia Ypsilon!

Featured

Πόσο κοστίζει το νέο Honda CR-V στην Ελλάδα;

Honda

Αυτή είναι η ανανεωμένη Skoda Octavia

Featured

To νέο Ford Puma είναι ακόμα καλύτερο

Featured