Σύνδεση

Porsche

MACAN: Η ΠΙΟ ΦΤΗΝΗ PORSCHE

To πολυαναμενόμενο μικρό SUV της Porsche, το Macan, θα παρουσιαστεί την ερχόμενη άνοιξη ως (τελικό) πρωτότυπο στο Σαλόνι της Γενεύης, θα ακολουθήσει η επίσημη πρεμιέρα του στην έκθεση της Φρανκφούρτης το Σεπτέμβριο, ενώ οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν την άνοιξη του 2014. Σε τιμές που στην Γερμανία τουλάχιστον θα ξεκινούν από τις 45.000 ευρώ και θα είναι κατά περίπου 5.000 πιο ακριβές από το αντίστοιχο Audi Q5.

Αν αναρωτιέστε γιατί η σύγκριση γίνεται με το SUV της Audi ο λόγος είναι απλός: γιατί αποτελεί τη βάση του Macan, παρόλο που οι άνθρωποι της Porsche ισχυρίζονται πως υο δικός του αυτοκίνητο θα είναι τελείως διαφορετικό. Σε ότι αφορά πάντως τις αναλογίες του αμαξώματος δεν θα μπορέσουν πάντως να κάνουν κάτι, αλλά από αισθητικής πλευράς η μικρή τετρακίνητη Porsche θα είναι όντως άλλη σε σχέση με το Audi. Από μπροστά η εικόνα του μοιάζει με αυτή της Cayenne σε γενικές γραμμές, ενώ σε πιο ειδικές οι προβολείς θα είναι πιο γωνιώδεις και το ανάγλυφο προς τα φτερά πιο έντονο.

Χαρακτηριστικό του Macan θα είναι το πίσω μέρος με τα στενά φωτιστικά που θα αποτελούν ένα ενιαίο σύνολο, μιας και θα ενώνονται μεταξύ τους με το λογότυπο της εταιρείας, όπως συνέβαινε παλιά στις 911 και όπως παρουσιάστηκε πολύ πρόσφατα στο πρωτότυπο Sport Tourismo της Panamera.

Φυσικά Porsche style θα είναι και το εσωτερικό, με κεντρικά τοποθετημένο στροφόμετρο στον πίνακα οργάνων και τη μίζα αριστερά.

Από κει και πέρα το Macan θα είναι αποκλειστικά τετρακίνητο, με το μεγαλύτερο μέρος της ροπής να καταλήγει υπό νορμάλ συνθήκες στους πίσω τροχούς, ενώ θα είναι ύστερα από 20+ χρόνια η πρώτη τετρακύλινδρη Porsche μετά την 968. Οι κινητήρες θα πρόερχονται από το Q5, αλλά θα έχουν υποβληθεί σε τροποποιήσεις από τους μηχανικούς της Porsche.

Έτσι τα βασικά σύνολα θα είναι δύο δίλιτροι diesel με 160 και 190 ίππους, ενώ ο αντίστοιχος κινητήρας βενζίνης θα είναι κι αυτός 2.000 κυβικών, με turbo και απόδοση 200 και 245 ίππων. Στην κορυφή των diesel θα βρίσκεται ένα τρίλιτρος με 265 έως 300 ίππους, ενώ κορυφαίος συνολικά θα είναι ο τρίλιτρος 6κύλινδρος βενζίνης, που αρχικά θα αποδίδει 333 ίππους και στην πορεία, ώς turbo S, θα φτάσει τους 400. Στο μέλλον θα προστεθούν στη γκάμα και υβριδικές εκδόσεις, ανάλογες με αυτές του Q5.

Η Porsche ποντάρει στο Macan πολλά, μεταξύ αυτών και την αύξηση των συνολικών πωλήσεών της στις 200.000 σε ετήσια βάση. Για το μικρό της SUV πάντως υπολογίζει σε περίπου 60.000 πελάτες κάθε χρόνο, ενώ περιμένουν να είναι ιδιαίτερα δημοφιλές στις ΗΠΑ και την Ασία, όπου το 50% των πωλήσεων της μάρκας αναλογούν στη μεγαλύτερη και φυσικά ακριβότερη Cayenne.

{gallery}photos/30/news/PORSCHE-MACAN{/gallery}


Μη χάσεις:

5ΘΥΡΟ MINI

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Formula 1: Αυτά είναι τα μονοθέσια του 2024

F1

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

Alfa Romeo: Τελικές δοκιμές της Milano που παρουσιάζεται στις 10 Απριλίου

Alfa Romeo