Σύνδεση

Lexus

ΝΕΟ LEXUS IS

lexus-is-new-1

Αν μη τι άλλο η καινούργια, 3η κατά σειρά, γενιά του Lexus IS κάθε άλλο παρά απαρατήρητη θα περνά, κυρίως χάρη στη εντυπωσιακή της μάσκα που καθορίζει εμφατικά την όλη εικόνα. Κι αυτό μόνο θετικά μπορεί να χαρακτηρισθεί, ειδικά από τη στιγμή που πρόκειται για ένα premium μοντέλο.

Από κει και πέρα η νέα μικρή limo της Lexus διαθέτει και άλλα στοιχεία αναγνώρισης, όπως είναι οι καινούργιοι προβολείς με τα LED φώτα ημέρας από κάτω, τα πίσω φωτιστικά ή τα μαρσπιέ, ενώ ως FSport θα έχει ακόμα πιο δυναμικό look, με άλλο εμπρός προφυλακτήρα που θα κατεβαίνει πιο χαμηλά, αλλά και μονοκόμματα καθίσματα στο εσωτερικό.

Εδώ έχει ενισχυθεί κι άλλο η ποιότητα και κυρίως η αίσθηση πολυτέλειας, ενώ στον καινούργιο πίνακα οργάνων μπορεί να επιλέξει ο οδηγός τις ενδείξεις που θα προβάλλονται. Κατά τα άλλα οι χώροι, ειδικά στο πίσω κάθισμα, είναι σαφώς πιο άνετοι, λόγω και του μεγαλύτερου μεταξονίου.

Το τελευταίο είναι απόρροια του νέου, ακόμα πιο άκαμπτου πλαισίου, ενώ σε ότι αφορά τα δυναμικά χαρακτηριστικά καλοδεχούμενα είναι και τα ενεργά αμορτισέρ και κυρίως το καινούργιο ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης, που όπως ισχυρίζονται οι Ιάπωνες έχει σημαντικά καλύτερη αίσθηση σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν.

Σε σχέση με αυτό πάντως ο κινητήρας diesel θα αφαιρεθεί από τη γκάμα, καθώς θα αντικατασταθεί από ένα υβριδικό σύστημα πρόωσης. Έτσι στο IS300h ένας τετρακύλινδρος 2,5 λίτρων θα συνυπάρχει με ένα ηλεκτροκινητήρα, με αποτέλεσμα η συνδυαστική τους απόδοση να φτάνει τους 200 ίππους, με μια μέση κατανάλωση 4,2 λίτρων και εκπομπή CO2 κάτω από τα 99 γραμμάρια το χιλιόμετρο.

Τη γκάμα θα συμπληρώνει στο IS250 ο γνωστός V6 των 2.500 κυβικών και των 210 ίππων, στην τελευταία του, ελαφρώς ανανεωμένη εκδοχή.

Το καινούργιο LexusIS θα παρουσιαστεί στο Ντιτρόιτ και θα είναι διαθέσιμο στην Ευρώπη στις αρχές του καλοκαιριού

{gallery}photos/32/NEWS/NEO-LEXUS{/gallery}


Μη χάσεις:

MERCEDES ML COUPE

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Το Ford Fiesta ST των 1.500 κυβικών και των 200 ίππων είναι φονέας γιγάντων

Featured

Αυτό είναι το νέο πιο μικρό και προσιτό SUV της Hyundai, το Venue

Featured

Το συλλεκτικό Kia Stinger GTS έχει 370 ίππους και drift mode

Featured

Η Mustang με τον κινητήρα του Ford Focus RS, 335 ίππους και 0-100 κάτω από 5,0 δεύτερα

Ford




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Διαφήμιση
Newsletter Signup