Σύνδεση

Cadillac

ΗΠΑ: ΝΕΑ ΛΙΜΟΥΖΙΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΔΟΧΟ ΤΟΥ ΟΜΠΑΜΑ

O διάδοχος του Μπάρακ Ομπάμα το 2017, όταν ο..

O διάδοχος του Μπάρακ Ομπάμα το 2017, όταν ο τελευταίος θα έχει ολοκληρώσει και τη 2η του θητεία ως πρόεδρος των ΗΠΑ, θα έχει και καινούργιο υπηρεσιακό αυτοκίνητο. Μάλιστα η αρμόδια υπηρεσία έχει ήδη εκδώσει τη σχετική προκήρυξη προκειμένου στις 29 Αυγούστου να ανακοινωθεί η εταιρεία που θα κατασκευάσει το καινούργιο Beast –τέρας είναι το παρατσούκλι της προεδρικής λιμουζίνας των ΗΠΑ και θα δούμε στη συνέχεια το γιατί.

Στο διαγωνισμό μπορούν να μετέχουν αυτοκινητοβιομηχανίες με φορολογική έδρα τις ΗΠΑ, οπότε η Chrysler αποκλείεται αυτομάτως από τη στιγμή που ανήκει στον όμιλο της Fiat και έχει αντίστοιχη έδρα στο Λονδίνο. Παράλληλα αποκλείεται ουσιαστικά και η Tesla, τόσο λόγω μεγέθους όσο και λόγω έλλειψης κατάλληλου κινητήρα για το θωρακισμένο όχημα, οπότε σαν φαβορί προκύπτει εκ νέου η Cadillac.

Η διαδικασία εξέλιξης της προεδρικής λιμουζίνας περιλαμβάνει 4 στάδια: το πρώτο είναι η ανάπτυξη της θωράκισης με βάση τα τελευταία στάνταρ, το δεύτερο η προσαρμογή της θωράκισης στο αμάξωμα, το τρίτο οι εκτεταμένες δοκιμές στο δρόμο και στην πράξη για να ακολουθήσει το 4ο και τελευταίο στάδιο, αυτό της παραγωγής.

Η σημερινή λιμουζίνα που χρησιμοποιεί ο Ομπάμα ανεπίσημα λέγεται, όπως είπαμε The Beast λόγω μεγέθους και επίσημα Cadillac One -κατά το προεδρικό αεροπλάνο Airforce One. Από μακριά μπορεί να φαίνεται σαν μια Cadillac DTS, όμως από κοντά, όσο κοντά μπορεί κανείς να πλησιάσει δηλαδή, διαπιστώνεις πως είναι αρκετά πιο ψηλή, ενώ οι θυρεοί κάνουν σαφή την αποστολή της που είναι η όσο το δυνατόν πιο ασφαλής μετακίνηση του πλανητάρχη.

Μπορεί να μην ανακοινώνονται λεπτομέρειες αλλά οι ειδικοί θεωρούν πως το θωρακισμένο γυαλί που χρησιμοποιείται έχει πάχος 13 εκατοστά, οι ατσάλινες πλάκες 12, ενώ υπάρχει και ότι μπορεί κανείς να φανταστεί από εξειδικευμένα υλικά που αντέχουν και σε χτυπήματα από βαριά όπλα.

Φυσικά όλα αυτά ζυγίζουν εκατοντάδες κιλά, με αποτέλεσμα το συνολικό βάρος να είναι κάποιοι τόνοι. Γι αυτό το πλαίσιο της Cadillac One προέρχεται από κάποιο από τα trucks, τα ελαφρά φορτηγά της GM, ενώ ο κινητήρας είναι ένας V8 με 600 ίππους που γίνονται πολύ περισσότεροι όταν μπει στη μέση και το νίτρο. Κι αυτό προκειμένου ο πλανητάρχης να μπορεί να ξεφεύγει από δύσκολες καταστάσεις. Αυτός είναι άλλωστε και ο λόγος που η Cadillac One είναι εξοπλισμένη με ότι μπορεί να φανταστεί κανείς, των εκρηκτικών συμπεριλαμβανομένων.

Το πίσω μέρος της καμπίνας του πάντως, εκεί που κάθεται ο πλανητάρχης είναι πολυτελέστατο, πλήρως επενδεδυμένο με δέρμα ραμμένο στο χέρι, υπάρχουν αντικρυστά καθίσματα σα να πρόκειται για μια κινητή αίθουσα συσκέψεων, καθώς και πλήρης εξοπλισμός multimedia, δορυφορικά τηλέφωνα κ.λπ.

Γιάννης Σκουφής

Cadillac-One-2

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured