Σύνδεση

Volkswagen

H VW ΔΙΑΨΕΥΔΕΙ ΤΙΣ ΦΗΜΕΣ ΓΙΑ ΝΕΑ ΘΕΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟΝ 2.0 TDI

Το Volkswagen Diesel Customer Forum (VDCF) πρόσφατα ανέφερε πως σημειώθηκαν περιπτώσεις με αυξημένη κατανάλωση και μειωμένη απόδοση των κινητήρων της σειράς ΕΑ180 έπειτα από την επιδιόρθωση του συστήματος που παραποιούσε τις εκπομπές ρύπων.

Πιο συγκεκριμένα μια αναφορά του VDCF που δημοσιεύτηκε και κοινοποιήθηκε στη VW ανέφερε πως στους 2.0 TDI παρατηρήθηκε αύξηση του καπνού, αδικαιολόγητη αναγέννηση του φίλτρου του DPF και δυσλειτουργία αυτού. Επίσης, παρουσιάσθηκε πρόβλημα στην EFR και στην επανακυκλοφορία των καυσαερίων, ενώ υπήρξε και μειωμένη απόδοση του κινητήρα.

Από την πλευρά της η VW πήρε επίσημα θέση για να αντικρούσει την αναφορά και να αναφέρει πως τέτοιου είδους προβλήματα παρουσιάσθηκαν σε ένα ποσοστό κάτω του 1% από όσα αυτοκίνητα «επισκευάστηκαν» και πως το υπόλοιπο 99% των κατόχων δεν παραπονέθηκε για το παραμικρό. Μάλιστα η VW υποστηρίζει πως ακόμη και στο 1% τα προβλήματα που προέκυψαν δεν έχουν σχέση με την «επιδιόρθωση» και πως δεν υπάρχει καμία απώλεια σε ισχύ μετά από εξακριβωμένες δοκιμές σε 200.000 αυτοκίνητα που πήραν την αναβάθμιση λογισμικού.

Πάντως, στη VW Μεγάλης Βρετανίας υπήρξαν περιπτώσεις με προβλήματα και ο εκεί διευθυντής Paul Willis παραδέχθηκε πως καταβλήθηκε αποζημίωση 3.000 στερλίνων στο 0,75% των κατόχων των δίλιτρων ντίζελ αυτοκινήτων αφού μετά το upd ήταν απαραίτητη η αντικατάσταση της EGR, σύμφωνα με δημοσίευμα του βρετανικού Autocar.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Formula 1: Αυτά είναι τα μονοθέσια του 2024

F1

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

Alfa Romeo: Τελικές δοκιμές της Milano που παρουσιάζεται στις 10 Απριλίου

Alfa Romeo

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz