H GTS είναι η hard core εκδοχή της BMW M4, με λιγότερα κιλά καθώς ότι δεν ήταν απαραίτητο, π.χ. οι χειρολοβές, αφαιρέθηκε και ότι μπορούσε να κατασκευαστεί από CFK, το συνθετικό υλικό ενισχυμένο με ανθρακόνημα (το καινούργιο, πιο ανάγλυφο καπό με την εισαγωγή αέρα, το ρυθμιζόμενο splitter, η πίσω αεροτομή, το κάλυμμα του πορτμπαγκάζ, ο άξονας της μετάδοσης, η τραβέρσα στήριξης του ταμπλό και ο διαχύτης του πίσω προφυλακτήρα) κατασκευάστηκε. Ταυτόχρονα η σπορ εξάτμιση είναι από τιτάνιο και πανάλαφρη, και για τον ίδιο ακριβώς λόγο στο εσωτερικό δεν υπάρχει πίσω κάθισμα και τα αγωνιστικού τύπου μπροστά είναι από ανθρακόνημα και επενδεδυμένα με αλκαντάρα. Παράλληλα υπάρχει και το πακέτο Clubsport, με πίσω ρολ μπαρ, ζώνες 6 σημείων και πυροσβεστήρα.
Από κει και πέρα ο 6κύλινδρος turbo των 3.000 κυβικών απέκτησε σύστημα ψεκασμού νερού -κατά τα πρότυπα του περσινού αυτοκινήτου ασφαλείας του Moto GP- που βοήθησε στο να ανέβει η απόδοσή του στους 500 ίππους και τα 600 Nm. Ο ενδυναμωμένος κινητήρας συνδυάζεται με ένα 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και ενεργό πίσω διαφορικό, ενώ η ανάρτηση είναι φουλ ρυθμιζόμενη και τα φρένα κεραμικά (6πίστονες δαγκάνες μπροστά, τετραπίστονες πίσω). Όσο για τις επιδόσεις σημειώστε 0-100 σε 3,8 δεύτερα και τελική που ξεπερνά τα 300…
Η M4 GTS, όπως είχαμε γράψει, παρουσιάστηκε επίσημα πριν από περίπου 6 μήνες στην έκθεση του Τόκιο, ενώ το Φεβρουάριο η BMW ανακοίνωσε πως πουλήθηκαν και οι 700 που θα κατασκευαστούν, οπότε το να αναφερθούμε στην τιμή της μάλλον δεν έχει πλέον κανένα νόημα. Επομένως φάτε μάτια ψάρια, καθώς θα αργήσουν να εμφανιστούν και ως μεταχειρισμένες…
Γιάννης Σκουφής
