Η Hyundai βαδίζει στα χνάρια των ιαπωνικών αυτοκινητοβιομηχανιών, καθώς προχωρά στην ίδρυση μιας ξεχωριστής μάρκας για τα μοντέλα πολυτελείας της, την οποία ονομάζει Genesis.
Η εκκίνηση θα δοθεί ήδη από τον επόμενο μήνα, μέχρι το 2020 ο προγραμματισμός περιλαμβάνει συνολικά 6 νέα μοντέλα με το συγκεκριμένο σήμα, ενώ γεγονός είναι πως σε αγορές όπως η Κορέα, η Κίνα, οι ΗΠΑ και η Μέση Ανατολή τα μοντέλα με το χαρακτηρισμό Genesis είχαν μια σχετική αυτονομία.
Πλέον με τη δημιουργία της μάρκας Genesis δεν θα διαφοροποιούνται μόνο τεχνολογικά αλλά και αισθητικά. Μάλιστα για το σκοπό αυτό οι Κορεάτες ίδρυσαν ξεχωριστό τμήμα σχεδιασμού, με επικεφαλής τον Luc Donkerwolke, ο οποίος προέρχεται από τον όμιλο Volkswagen και κατά καιρούς έχει περάσει από τις Lamborghini, Seat, Audi, Bentley και Skoda.
Το λογότυπο της μάρκας είναι μια παραλλαγή του ήδη υπάρχοντος με τα φτερά, ενώ η κωδικοποίηση των μοντέλων θα γίνεται με αριθμούς, π.χ. 60, 70 κ.λπ., ανάλογα με την κατηγορία.
Γιάννης Σκουφής
