Σύνδεση

Featured

H PORSCHE 911 TURBO S ΕΙΝΑΙ Ο “ΔΑΙΜΟΝΑΣ” ΤΗΣ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗΣ (ΜΙΛΟΥΝ ΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ)!

Ανέκαθεν η τούρμπο έκδοση της 911 ήταν εκτός από ένα σύμβολο της εποχής της και ένα από τα πιο γρήγορα αυτοκίνητα παραγωγής που υπήρχαν στην εκάστοτε εποχή. Ιδίως μετά την υιοθέτηση της τετρακίνησης, η 911 με την υπερτροφοδότηση κυριολεκτικά “ξεκόλλησε” από τον ανταγωνισμό επιτυγχάνοντας απίστευτους χρόνους στο 0-100, σε όλες της τις εκδόσεις τα τελευταία 15 χρόνια.

Η νέα γενιά του μοντέλου, μαζί με την τετρακίνηση έχει και κάτι ακόμα σημαντικό: πολλά -επιτέλους!- άλογα, πολύ κοντά στους μεγάλους ανταγωνιστές της. Σε συνδυασμό και πάλι με την τετρακίνηση αλλά και την εξαιρετική ροπή, η εργοστασιακή τιμή για το 0-100 πέφτει κάτω από τα 3 δευτερόλεπτα, για την ακρίβεια στα 2,9΄΄.

p16_0051_a5_rgb

Όμως η δοκιμή που έκανε το περιοδικό Motor Trend στις ΗΠΑ έδειξε κάτι μοναδικό: ότι η σημερινή Turbo είναι ακόμα πιο γρήγορη και από ότι υποστηρίζει το εργοστάσιο. Στα δικά τους τεστ, το αυτοκίνητο της Porsche κατάφερε να περάσει τα 100 χιλιόμετρα από στάση σε μόλις… 2,5(!) δευτερόλεπτα.

Ο χρόνος μοιάζει πραγματικά εξωπραγματικός, όμως οι άνθρωποι του περιοδικού τον επιβεβαίωσαν επαναλαμβάνοντάς τον και δεύτερη φορά. Μόνο δύο αυτοκίνητα έχουν καταφέρει κάτι καλύτερο, η LaFerrari και η 918 Spyder στις δοκιμές του περιοδικού, με χρόνο στα 2,4΄.

Όμως η τελική επίδοση είναι η μία όψη του νομίσματος. Αυτό που οι δοκιμαστές του περιοδικού επισημαίνουν είναι ότι στις ενδιάμεσες ταχύτητες, μέχρι να φθάσει στα 100 χλμ/ώρα, η Porsche 911 Turbo S ουσιαστικά έπαιζε χωρίς αντίπαλο.

Ενδεικτικά επισημαίνουν ότι στο 0-50 χλμ/ώρα, η 911 Turbo είχε χρόνο 0,9΄΄ την στιγμή που η LaFerrari χρειαζόταν 1,1΄΄ και η 918 1,2΄΄ ενώ αντίστοιχες είναι και οι διαφορές στις υπόλοιπες ενδιάμεσες ενδείξεις μέχρι να φθάσει τα 100 χιλιόμετρα (όπου πιθανά χάνει το ρεκόρ των άλλων δύο από κάποια μικρή σύμπτωση, μιλάμε για δεκαδικό του δευτερολέπτου…).

Μάλιστα όπως σημειώνουν οι άνθρωποι του περιοδικού, τα τεράστια πίσω ελαστικά της 911 Turbo, τα Pirelli P Zero N1 διαστάσεων 305/30ZR20 είχαν τόσο grip στην άσφαλτο που ο οδηγός που εκτελούσε το τεστ ένοιωσε για μερικές στιγμές τα εμπρός λάστιχα να σηκώνονται από το έδαφος! Πραγματικά μοναδικό για ένα κόσμημα της σύγχρονης αυτοκίνησης, που εκτός των άλλων κοστίζει και το ένα πέμπτο από την τιμή των δύο άλλων φημισμένων ανταγωνιστών του.

Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured