Σύνδεση

Featured

H PAGANI ZONDA EINAI AKOMA EΔΩ ΜΕ ΤΗΝ FANTASMA EVO

Το αυτοκίνητο που βλέπουμε στις φωτογραφίες μας δεν είναι κάποια καινούργια Pagani αλλά μία Zonda που άφησε το εργοστάσιο πριν 12 ολόκληρα χρόνια, το 2005. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο με αριθμό πλαισίου 53, ήταν μία 760 δεξιοτίμονη αγορασμένη από έναν Βρετανό πελάτη.

pagani-zonda-fantasma-evo (3)

Η συνέχεια της ιστορίας είναι ακόμα πιο ενδιαφέρουσα, καθώς το 2012, είχε ένα σοβαρό ατύχημα στο Hong Kong χωρίς πάντως να πάθει κάτι ο Κινέζος επιχειρηματίας που στο μεταξύ την είχε αγοράσει. Το αυτοκίνητο όμως είχε πάθει σοβαρές ζημιές και ο ιδιοκτήτης την έστειλε πίσω στο εργοστάσιο ζητώντας να την αναβαθμίσουν σε προδιαγραφές της 760.

pagani-zonda-fantasma-evo (4)

Εκτός των άλλων βελτιώσεων που έγιναν υπήρξαν αλλαγές μεγάλων τμημάτων του αμαξώματος από carbon fiber ενώ στα μηχανικά μέρη η συγκεκριμένη Ζonda πήρε στοιχεία τόσο από την Cinque όσο και από την R. Στην αρχή ονομάστηκε 760 SH (από τα αρχικά του Κινέζου ιδιοκτήτη της), όμως αργότερα επιλέχθηκε το επίθετο “Fantasma”.

 

pagani-zonda-fantasma-evo (6)

Αυτά όμως δεν ήταν αρκετά για το αφεντικό της, που μέσα στο 2017 προχώρησε σε νέες βελτιώσεις στο αυτοκίνητο. Έτσι βρισκόμαστε μπροστά στην εκπληκτική Fantasma Evo που βλέπουμε στις φωτογραφίες, με νέο σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων (κατα τα πρότυπα της Zonda LH, Lewis Hamilton) και αρκετές αναβαθμίσεις σε ανάρτηση και κινητήρα που δεν έχουν ανακοινωθεί Αυτό που γνωρίζουμε είναι ότι έχει προστεθεί ακόμα περισσότερο carbon σε διάφορα σημεία του αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα να έχει μειωθεί το βάρος ακόμα περισσότερο.

pagani-zonda-fantasma-evo (5)

Ο κινητήρας παραμένει ο V12 ατμοσφαιρικός της AMG με απόδοση -τουλάχιστον στα χαρτιά- στους 760 ίππους και το 0-100 σε χρόνους κάτω των 3 δευτερολέπτων (ανάλογα με την έκδοση) και τελική ταχύτητα τα 350 χλμ./ώρα.

pagani-zonda-fantasma-evo (1)

Όχι και άσχημα για ένα αυτοκίνητο που βγήκε από το εργοστάσιο το 2005 και που η καταγωγή του πάει πίσω στα 1999 όταν ο Horacio Pagani παρουσίασε την Zonda C12 στην Γενεύη. Ναι, σχεδόν 20 χρόνια μετά, η Zonda παραμένει επίκαιρη και αξεπέραστη από πολλά νέα μοντέλα. Και αυτό δείχνει πόσο ξεχωριστή και μπροστά από την εποχή της ήταν εκείνα τα χρόνια.

Παναγιώτης Τριτάρης

2s Σχόλια

1 Σχόλιο

  1. ΓΙΩΡΓΟΣ

    26/07/2017 στις 14:07

    ΚΑΙ ΑΠΟ ΘΟΡΥΒΟ ΠΩΣ ΠΑΕΙ . ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΑ ΜΑΘΕΙ ΟΤΙ Η ΠΡΩΤΗ ΑΚΟΥΓΟΤΑΝ ΑΠΟ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΜΑΚΡΥΑ

  2. Γιάννης Σκουφής

    26/07/2017 στις 18:05

    Και αυτή το ίδιο…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured