Σύνδεση

BMW

H ΒMW ΣΤΟΧΕΥΕΙ ΣΕ ΠΩΛΗΣΕΙΣ 100.000 ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΕΤΗΣΙΩΣ

Ο έντονος ανταγωνισμός ο οποίος ενέσκυψε τα τελευταία δύο χρόνια με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μεταξύ των Γερμανών κατασκευαστών, φαίνεται ότι μπαίνει σε νέο στάδιο, με την απόφαση της BMW να αυξήσει κάθετα τις πωλήσεις αυτής της κατηγορίας οχημάτων. Σε δηλώσεις του CEO της εταιρίας, Harald Krueger, έγινε ξεκάθαρο ότι στόχος είναι οι 100.000 πωλήσεις ηλεκτρικών μοντέλων μέσα στο 2017.

Ο στόχος αυτός μοιάζει αρκετά αισιόδοξος αν αναλογιστούμε ότι παρά το γεγονός ότι εμφανίστηκε πρώτη στην ηλεκτρική εποχή, με το i3, η BMW δεν έχει καταφέρει μέχρι στιγμής τους στόχους της, καθώς μόλις τώρα  κατάφερε να ξεπεράσει σε σύνολο της 100.000 μονάδες από το 2013 που ξεκίνησε την δραστηριοποίησή της στον τομέα.

Για να επιτευχθεί ο στόχος, ο Krueger δήλωσε ότι η εταιρία θα επεκτείνει την δραστηριότητά της κατά τουλάχιστον δύο φορές, αυξάνοντας τον αριθμό των μοντέλων που θα έχουν αυτή την τεχνολογία. Όμως χρειάζονται και άλλες αλλαγές, κυρίως σε ότι αφορά την αισθητική προσέγγιση των ηλεκτρικών της μοντέλων, μιας και όπως φαίνεται η “συγκρατημένη” εμπορική πορεία του i3 οφείλεται κυρίως στην ιδιαίτερη εμφάνισή του που δεν αρέσει σε όλους.

Όπως φαίνεται το ίδιο θα γίνει και με την επερχόμενη i5, η οποία και αυτή προτιμά να ακολουθήσει έναν αρκετά φουτουριστικό σχεδιασμό. Για να φθάσουν όμως τις 100.000 πωλήσεις μέσα σε έναν χρόνο, οι άνθρωποι της BMW γνωρίζουν ότι πρέπει να “μιλήσουν” σε ένα ευρύτερο κοινό, πιο συντηρητικό και λιγότερο ανεκτικό στις αισθητικές επιλογές της εταιρίας.

bmw-ev-2

Έτσι όπως ανακοινώθηκε από στελέχη της ΒΜW, η εταιρία προχωρά άμεσα στην εξέλιξη σε ηλεκτρικά ήδη δημοφιλών μοντέλων της, όπως η σειρά 3 και η σειρά 7 ενώ το ίδιο αναμένεται να γίνει με ένα από τα SUV της, πιθανότατα το X5. Στόχος αυτής της κίνησης είναι να προσελκύσουν ένα πιο πλατύ κοινό, το οποίο δεν συμπάθησε ποτέ τις σχεδιαστικές επιλογές της σειράς “i”, και το οποίο θέλει ένα καθημερινό αυτοκίνητο χωρίς ακρότητες και με όλη την σύγχρονη τεχνολογία.

Μόνο έτσι είναι πιθανό η BMW να πιάσει τον ιδιαίτερα αισιόδοξο στόχο των 100.000 ηλεκτρικών αυτοκινήτων μέσα στο 2017, με τους αναλυτές να υποστηρίζουν ότι ακόμα και αν δεν τον φτάσει, η αλλαγή στρατηγικής είναι από μόνη της ένα μεγάλο κέρδος για την γερμανική εταιρία.

Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Formula 1: Αυτά είναι τα μονοθέσια του 2024

F1

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

Alfa Romeo: Τελικές δοκιμές της Milano που παρουσιάζεται στις 10 Απριλίου

Alfa Romeo