Σύνδεση

Audi

H Αudi επιμένει με το φυσικό αέριο (CNG) με τα νέα Α4 Αvant και Α5 Sportback της σειράς “g-tron”

Aν και σύμπασα η αυτοκινητοβιομηχανία φαίνεται να στρέφεται (εξ ανάγκης και μάλλον βιαστικά) προς την ηλεκτροκίνηση, κάποιες εταιρίες όπως η Audi επιμένουν να παρουσιάζουν αυτοκίνητα με εναλλακτικά καύσιμα. Και μία από τις καλύτερες εκδοχές αυτών των καυσίμων, είναι το φυσικό αέριο CNG το οποίο η γερμανική εταιρία (και το σύνολο του γκρουπ) φαίνεται να υποστηρίζει σθεναρά.

Audi A5 Sportback g-tron

Έτσι μετά την παρουσίασή τους στην έκθεση της Γενεύης ήρθε η ώρα να βγουν στην αγορά δύο νέα μοντέλα της σειράς g-tron της εταιρίας, το A4 Avant και το A5 Sportback. Kαι τα δύο βασίζονται στον δίλιτρο ΤSi με απόδοση 170 ίππων και 270 Νm ροπής και κάνουν χρήση και των δύο καυσίμων, βενζίνης και φυσικού αερίου. Και τα δύο χρειάζονται σύμφωνα με την εταιρία 8,5΄΄ για να κάνουν το 0-100, με την τελική ταχύτητα να είναι 226 χλμ/ώρα για το Α4 και 223 για το Α5.

Audi A5 Sportback g-tron

Η Αudi δίνει τιμές κατανάλωσης που ανέρχονται μεταξύ 3,8 και 4,2 κιλών CNG ανά 100 χιλιόμετρα, με τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα να βρίσκονται μεταξύ 102 και 114 γραμ/χλμ.

Η δεξαμενή του καυσίμου τοποθετείται κάτω από τον χώρο των αποσκευών ο οποίος είναι μειωμένος, αν και παραμένει ικανοποιητικός φθάνοντας στα 415 λίτρα για το A4 Avant και στα 390 λίτρα για το A5 Sportback. H Audi ανακοινώνει ότι χάρη στην ύπαρξη και των δύο καυσίμων η αυτονομία μπορεί να φθάσει έως και τα 950 χιλιόμετρα, με τα 500 από αυτά να μπορούν να καλυφθούν με το CNG.

Audi A5 Sportback g-tron

Tα δύο νέα μοντέλα της σειράς g-tron ξεκίνησαν ήδη να πωλούνται στην Γερμανία, ενώ αναμένεται να έρθουν και στην χώρα μας μέσα στο φθινόπωρο. Σε κάθε περίπτωση πάντως αποτελεί μία ένδειξη ότι η το γκρουπ είναι αποφασισμένο να ψάξει όλες τις εναλλακτικές μεθόδους για να διατηρηθεί ο κινητήρας εσωτερικής καύσης εν ζωή, ιδίως με ένα καύσιμο όπως το φυσικό αέριο που έχει πολλά και σημαντικά πλεονεκτήματα.

Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured