Σύνδεση

Featured

FORD ECOSPORT 1.0 ECOBOOST (140 PS): ΤΟ ΧΙΛΙΑΡΙ SUV ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΕΡΝΑ ΑΠΑΡΑΤΗΡΗΤO

Βλέποντας το Ford Ecosport από μπροστά και παρατηρώντας την εμφατική του μάσκα το τελευταίο που πιστεύεις είναι πως πρόκειται για ένα SUV της σχεδόν πιο μικρής κατηγορίας. Κι όμως το μήκος του δεν ξεπερνά καν τα 4,0 μέτρα, ενώ η εμφάνισή του προσδιορίζεται τόσο από τη μεγάλη απόστασή του από το έδαφος -190 τα χιλιοστά- όσο και από τη σχεδόν κάθετη διαμόρφωση του πίσω μέρους, ενώ ενδιαφέρον σχεδιαστικά είναι και το καπό, ειδικά στο σημείο που έρχεται σε επαφή με τις εμπρός κολώνες.

Στο εσωτερικό του η εικόνα είναι αντίστοιχη των άλλων μικρών μοντέλων της μάρκας. Έτσι τα όργανα έχουν ένα δικό τους στυλ, ο σχεδιασμός είναι μοντέρνος και ο εξοπλισμός, που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων και το SYNC, το σύστημα infotainment της που συνδυάζεται με AppLink για τη διασύνδεση smartphones, είναι ουσιαστικά πλήρης.

Από κει και πέρα οι μηχανικοί και οι σχεδιαστές της Ford έχουν αξιοποιήσει τόσο το αυξημένο εσωτερικό ύψος όσο και το μεταξόνιο των 2,52 μέτρων, με αποτέλεσμα τους άνετους χώρους για τους επιβάτες και το μεγάλο πορτμπαγκάζ που κυμαίνεται από 325 έως και 1.238 λίτρα. Στην πρακτικότητα συμβάλλουν τόσο το χαμηλό κατώφλι του χώρου αποσκευών όσο και οι πολλές, 20 συνολικά, θέσεις και θήκες για μικρο-αντικείμενα και κουτιά αναψυκτικών στην καμπίνα.

ford-ecosport-15

Αυτό που θα δυσκολέψει σε ότι αφορά τις αποσκευές είναι το άνοιγμα της 5ης πόρτας προς τα πλάγια, πιο συγκεκριμένα προς τα αριστερά, με αποτέλεσμα να πρέπει να υπάρχει αρκετή απόσταση είτε από το αυτοκίνητο που έχει παρκάρει από πίσω είτε από τον τοίχο.

Ο κινητήρας βενζίνης του Ecosport είναι ο πολυβραβευμένος 3κύλινδρος EcoBoost των 1.000 κυβικών, που στη συγκεκριμένη περίπτωση αποδίδει 140 άλογα και συνδυάζεται καλά με το χειροκίνητο κιβώτιο των 5 σχέσεων. Το τελευταίο είναι σημαντικό, μιας και αν ο οδηγός ασχοληθεί με το κιβώτιο και διατηρήσει τον κινητήρα στη μεσαία περιορχή λειτουργίας του, όπου και αποδίδει καλύτερα και σβέλτα θα κινηθεί και αρκετά χαμηλή κατανάλωση θα πετύχει. Πόσο χαμηλή; Χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια γύρω στα 7,0 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα, ενώ αντίστοιχα ικανοποιητικές είναι και οι επιδόσεις (0-100 σε 11,8 δεύτερα και τελική 185 χλμ./ ώρα).

Το ενδιαφέρον δυναμικό προφίλ του Ecosport συμπληρώνει η οδική του συμπεριφορά, καθώς η ανάρτηση ελέγχει ικανοποιητικά τις κινήσεις του αμαξώματος περιορίζοντας ταυτόχρονα και τις κλίσεις στις στροφές. Παράλληλα τα περιθώρια πρόσφυσης είναι αρκετά μεγάλα, το επίπεδο άνεσης ικανοποιητικό, ενώ μέσα στην πόλη το Ecosport, πέρα από τα ότι παρκάρει χωρίς πρόβλημα και στα πιο ψηλά πεζοδρόμια, αποδεικνύεται και ιδιαίτερα ευέλικτο. Το τελευταίο πάντως δεν είναι έκπληξη, μιας και η διάμετρος στροφής του είναι μόλις 10,6 μέτρα.

ford-ecosport-9

Πέρα από την άσφαλτο την κίνηση σε βατούς χωματόδρομους διευκολύνουν, πέρα από την απόσταση των 190 χιλιοστών από το έδαφος που προαναφέραμε και οι γωνίες προσέγγισης και αναχώρησης των 25 και 35 μοιρών, ενώ -αν και σπάνια θα αξιοποιηθεί στην πράξη- μπορεί να περάσει και από νέρο βάθους 55 εκατοστών.

Το Ford Ecosport των 1.000 κυβικών και των 140 ίππων ξεκινά από τις 20.546 ευρώ με πλούσιο όμως είπαμε εξοπλισμό (η βασική έκδοση των 125 ίππων κοστίζει από 19.942 ευρώ και μοιραία περνά σε δεύτερη μοίρα, ενώ η diesel 1.5 TDI των 95 ίππων από 21.410), ενώ σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να λάβετε υπόψη και τα τρέχοντα προωθητικά προγράμματα της Ford Motor Ελλάς.

Γιάννης Σκουφής

FORD ECOSPORT 1.O ECOBOOST (140 PS)
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ): 4.273×1.765×1.650 χιλ.
Μεταξόνιο: 2.519 χιλ.
Πορτμπαγκάζ: 325- 1.238 λίτρα
Βάρος: 1.338 κιλά
Κινητήρας: 999 κ.εκ., 3 κύλινδροι, turbo βενζίνης
Ισχύς: 140 PS/ 6.000 σ.α.λ.
Ροπή: 180 Nm/ 1.400- 5.000 σ.α.λ.
0-100, Τελική: 11,8”, 185 χλμ./ ώρα
Κατανάλωση: 7,0 λίτρα/ 100 χλμ.
CO2: 125 γραμμάρια/ χλμ.
Τέλη: 150 €
Τιμή: από 20.546 €

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured