Από τα 6 συνολικά μοντέλα που ελέγχθηκαν αυτή τη φορά από το EuroNCAP τα τέσσερα πήραν τη μέγιστη βαθμολογία των 5 αστεριών, ένα πήρε 4 αστέρια και άλλο ένα 3.
Πιο αναλυτικά πολύ καλή επίδοση σημείωσε το καινούργιο Skoda Fabia. To νέο υπερ-μίνι, που βασίζεται σε καινούργιο πλαίσιο πήρε με άνεση τα 5 αστέρια, ενώ οι μόνες παρατηρήσεις του οργανισμού αφορούσαν τα ελαφρώς σκληρά πίσω προσκέφαλα και το επίσης σκληρό περίγραμμα του παρμπρίζ στην πρόσκρουση πεζού.
Πέντε αστέρια και ουσιαστικά καμία παρατήρηση για το Nissan Pulsar, 5 αστέρια και επισημάνσεις για έναν αυξημένο κίνδυνο τραυματισμού στα πόδια αλλά και τις σκληρές ακμές του καπό για τη BMW 2 Active Tourer, 5 αστέρια και για το Tesla Model S που δεν ξεχώρισε ούτε θετικά αλλά ούτε και αρνητικά σε κάποιον τομέα.
Από κει και πέρα το Renault Megane ελέγχθηκε για 2η φορά και κατάφερε να βελτιώσει την κακή επίδοσή του των 3 αστεριών παίρνοντας στην επανεξέτασή του 4 κυρίως λόγω της προσθήκης συστήματος αναγνώρισης επιβάτη στο εμπρός κάθισμα.
Το μικρό Suzuki Celerio πήρε 3 αστέρια κυρίως γιατί οι πλευρικοί αερόσακοι δεν περιλαμβάνονται στο βασικό εξοπλισμό του και λόγω των σκληρών πίσω προσκεφάλων. Αντίθετα δεν υπήρχε κανένα θέμα ουσίας με τη δομή του αμαξώματός του.
Γιάννης Σκουφής