Σύνδεση

Featured

ΔΕΝ ΘΑ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΠΟΣΟ ΚΟΣΤΙΖΕΙ Η ΧΡΗΣΗ ΜΙΑΣ LAMBORGHINI MURCIELAGO!

Για τον περισσότερο κόσμο -είτε πρόκειται για αγοραστές είτε πρόκειται για… οφθαλμολάγνους- τα supercars δεν εμπίπτουν στις υποθέσεις των υπόλοιπων κοινών αυτοκινήτων. Κανείς για παράδειγμα δεν αναρωτιέται πώς είναι να χρησιμοποιεί κανείς κάθε μέρα ένα τέτοιο αυτοκίνητο, και ακόμα περισσότερο ποιό είναι το κόστος χρήσης του σε μία μακρά περίοδο χρόνου.

Την απάντηση έρχεται να δώσει ο ιδιοκτήτης μιας “γνωστής” στην Βρετανία Lamborghini Murcielago η οποία συστήθηκε στο κοινό ως long term δοκιμή του περιοδικού EVO και στην συνέχεια ήταν το αυτοκίνητο που χρησιμοποιούσε καθημερινά στις μετακινήσεις του. Παράλληλα το χρησιμοποιούσε και ως ενοικιαζόμενο σε track days τα οποία οργάνωνε η εταιρία του.

2004-Lambo-Murcie-02

Ο Simon George έκανε με την συγκεκριμένη Lambo γύρω στα 1000 χιλιόμετρα την εβδομάδα πηγαίνοντας στο γραφείο. Και το οδόμετρο έχει καταφέρει να γράψει μέχρι σήμερα περίπου 400.000 χιλιόμετρα (μαζί με τα χιλιόμετρα στην πίστα, κάπου 90 events τον χρόνο) καθιστώντας την ίσως το πιο”δουλεμένο” supercar στην ιστορία.

Κάνοντας τον λογαριασμό, ο Simon έχει πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία για το κόστος χρήσης αυτών των μοντέλων. Για παράδειγμα η κατανάλωση όπως αναφέρει δεν έπεφτε ποτέ κάτω από τα 20 λίτρα, ακόμα και με την πιο προσεκτική οδήγηση. Ο V12 κατάφερε μέσα σ’ αυτά τα χρόνια να “καταπιεί” πάνω από 150.000 ευρώ σε βενζίνη!

2004-Lambo-Murcie-04

Από εκεί και πέρα, χρειάστηκε να αλλάξουν 14 φορές ελαστικά, με κόστος πάνω από 1.000 ευρώ την φορά, νέα τακάκια σε αντίστοιχες περιπτώσεις ενώ και οι δίσκοι άλλαζαν κάθε 25 χιλιάδες χιλιόμετρα, με κόστος πάνω από 1.200 ευρώ.

Αλλάχτηκαν επίσης 8 φορές ο δίσκος του συμπλέκτη (κάτι που σήμαινε και κατέβασμα του μοτέρ) ενώ τρεις φορές o V12 πέρασε από ένα μεγάλο σέρβις. Σε όλα αυτά ήρθε να προστεθεί και ένα ατύχημα, στην διάρκεια ενός track day με την Lambo να χτυπά πάνω σε ένα δέντρο και οι ζημιές να φθάνουν στα περίπου 110.000 ευρώ.

2004-Lambo-Murcie-06

Ο συνολικός λογαριασμός από το 2004 που βρίσκεται στην κυκλοφορία, με την βενζίνη, τα 84 σετ ελαστικών (περίπου 90 χιλιάδες), τα σέρβις του κινητήρα (περίπου 60 χιλιάδες ευρώ) την ασφάλεια, τα τέλη κυκλοφορίας (περίπου 22.000 ευρώ) έφθασαν σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη του πάνω από τα 450.000 ευρώ (μαζί με την ζημιά που είναι αναμενόμενη σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο).

2004-Lambo-Murcie-03

Αυτά τα 450.000 ευρώ που υπολογίζει μάλλον αισιόδοξα ο Simon είναι ένα πραγματικά εξωφρενικό ποσό που δείχνει πόσο ακριβή υπόθεση είναι η κανονική (έστω και λίγο πιο ζορισμένη) χρήση ενός supercar. Πολύ δε περισσότερο αν υπολογίσουμε ότι παρά το γεγονός ότι δείχνει αρκετά εμφανίσιμη και προσεγμένη έχει την φυσιολογική φθορά ενός αυτοκινήτου 13 ετών και μείωση της αξίας της καθώς υπολογίζεται ότι με αυτό το ιστορικό δεν πρόκειται να πιάσει πάνω από 70.000 ευρώ αν πουληθεί.

2004-Lambo-Murcie-05

Βέβαια η περίπτωση της συγκεκριμένης Lambo είναι μοναδική, καθώς ελάχιστοι είναι εκείνοι που χρησιμοποιούν ένα supercar για το πήγαινε-έλα στην δουλειά και τα ψώνια σε καθημερινή βάση. Από την άλλη βέβαια δείχνει το απίστευτο κόστος που μπορεί να έχει η κατοχή ενός τόσο ακριβού αυτοκινήτου. Πιθανόν αυτός να είναι και ο λόγος που ο περισσότερος πλανήτης και οι κοινοί και “άφραγκοι” θνητοί αρκούνται σε κάτι πιο φθηνό και δεν μπλέκουν σε όλα αυτά τα πανάκριβα προβλήματα….

Παναγιώτης Τριτάρης

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Formula 1: Αυτά είναι τα μονοθέσια του 2024

F1

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

Alfa Romeo: Τελικές δοκιμές της Milano που παρουσιάζεται στις 10 Απριλίου

Alfa Romeo