Σύνδεση

BMW

ΝΕΑ BMW ΣΕΙΡΑ 1

bmw-nea-1-1

Η καινούργια σειρά 1 της BMW, που παραμένει το μόνο πισωκίνητο στη μικρή-μεσαία κατηγορία, θα παρουσιαστεί επίσημα αμέσως μετά το καλοκαίρι αλλά η BMW έδωσε ήδη στη δημοσιότητα τόσο φωτογραφίες όσο και λεπτομέρειές της.

Έτσι λοιπόν σε σχέση με την επιτυχημένη 1η γενιά, οι πωλήσεις της οποίας ξεπέρασαν το 1 εκατομμύριο, η καινούργια διατηρεί την ίδια σχεδιαστική φιλοσοφία με το μακρύ καπό και τη μετατοπισμένη προς τα πίσω καμπίνα επιβατών, αλλά ταυτόχρονα έχει μεγαλώσει (+85 χιλιοστά στο μήκος, συνολικό 4,324 μέτρα, όσο η δεύτερη γενιά της 3άρας δηλαδή) και έχει γίνει πιο δυναμική χάρη και στην αύξηση των μετατροχίων. Παράλληλα πιο δυναμική και πιο χαρακτηριστική έχει γίνει και η μάσκα, ενώ οι μεγαλύτερες διαστάσεις (μόνο το ύψος παρέμεινε το ίδιο) έχουν θετικό αντίκτυπο στους χώρους τόσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές (360 λίτρα η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ, +30 σε σχέση με την προηγούμενη), που ήταν και ένα από τα σημεία που η τρέχουσα 1 είχε δεχθεί κριτική ευθύς εξ αρχής.

Το εσωτερικό είναι ανανεωμένο και αισθητικά, ο εξοπλισμός περιλαμβάνει στοιχεία και από τα μεγαλύτερα μοντέλα της μάρκας (iDrive, Connected Drive κ.λπ.), ενώ για πρώτη φορά υπάρχουν δύο εκδόσεις εξοπλισμού η Sport Line και η Urban Line, οι οποίες διαφοροποιούνται και αισθητικά, τόσο εντός όσο και εκτός.

Σημαντικές είναι οι αλλαγές και κάτω από το μεγάλο καπό, μιας και οι κινητήρες, τόσο οι βενζίνης όσο και αυτοί του πετρελαίου, είναι πλέον όλοι υπερ-τροφοδοτούμενοι, της γενιάς BMW Twin Turbo.

Οι diesel είναι όλοι δίλιτροι και αποδίδουν από 116 έως 184 ίππους, ενώ θα υπάρχει και ένας 1.600άρης για την 116d Efficient Dynamics που θα αποδίδει κι αυτός 116 ίππους αλλά θα εκπέμπει μόλις 99 γραμμάρια CO2 το χιλιόμετρο.

Πολύ καλές είναι οι εκπομπές CO2 (από 129 έως 137 γρ./ χλμ.) και των δύο βενζινοκινητήρων που θα είναι διαθέσιμοι στην αρχή. Και οι δύο είναι τετρακύλινδροι 1.600 κυβικών (ο μικρότερος 3κύλινδρος θα ακολουθήσει στο μέλλον), φυσικά turbo (κατά βάση είναι οι ίδιοι που χρησιμοποιούνται στα ΜΙΝΙ, αλλά και σε μοντέλα των Peugeot και Citroen), ενώ αποδίδουν 136 (116i) και 170 ίππους (118i). Ακόμα και ο βασικός εξασφαλίζει πολύ καλές επιδόσεις (0-100 σε 8,4”, τελική 210), ενώ όπως και οι διαθέσιμοι diesel θα μπορούν να συνδυαστούν και με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, η χρήση του οποίου είναι πρωτιά στην κατηγορία.

Παράλληλα πέρα από καθαροί και δυνατοί εμφανίζονται και οικονομικοί, μιας και η μέση κατανάλωση της έκδοσης των 136 ίππων κυμαίνεται σύμφωνα με τη BMW από 5,5 έως 5,7 λίτρα αμόλυβδης. Φυσικά το σύστημα Auto Start Stop, που πλέον έχει ακόμα καλύτερη λειτουργία, συνδυάζεται και το αυτόματο κιβώτιο, ενώ ακόμα πιο εξελιγμένο είναι και το DSC (το ESP δηλαδή). Ακριβώς όπως το ήδη εξαιρετικό πλαίσιο έγινε ακόμα πιο άκαμπτο, ενώ αλλαγές για χάρη της άνεσης έχουν γίνει και στην ανάρτηση, τόσο μπροστά όσο και πίσω.

Η τιμές της καινούργας ΒΜW 116i αναμένεται να ξεκινούν στη Γερμανία από τις 24.000 € περίπου, που είναι και η τιμή εκκίνησης της τρέχουσας σειράς 1. Για την Ελλάδα ίδωμεν, τόσο για το πότε ακριβώς όσο και για το πόσο.

{gallery}photos/25/NEWS/NEA-BMW-1{/gallery}


Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured