Σύνδεση

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

ΤΟ ΚΑΠΟ ΕΙΝΑΙ Η ΜΠΑΤΑΡΙΑ!

Μπορεί να ακούγεται επιστημονική φαντασία αλλά δεν είναι σε καμία περίπτωση. Είναι μάλλον το πρώτο βήμα για την αντικατάσταση των συμβατικών τμημάτων του αμαξώματος από άλλα, τα οποία θα αποθηκεύουν και θα παρέχουν ηλεκτρική ενέργεια.

Τα τμήματα-συσσωρευτές του αμαξώματος, όπως καπό, πόρτες και κάλυμμα πορτμπαγκάζ αποτελούνται από συνθετικά υλικά ενισχυμένα με ανθρακονήματα και υιοθετούν τη νανο-τεχνολογία σε συνδυασμό με πυκνωτές μεγάλης χωρητικότητας. Η αυτονομία που εξασφαλίζεται όταν όλα τα τμήματα που προαναφέραμε είναι νανο-συσσωρευτές είναι της τάξης των 130 χιλιομέτρων.

Το τελευταίο νούμερο μπορεί να μην είναι μεγάλο, αλλά το κρίσιμο μέγεθος εδώ και ο κύριος λόγος ύπαρξης του όλου πρότζεκτ που χρηματοδοτήθηκε από την ΕΕ και στο οποίο μετείχαν 10 ευρωπαϊκές εταιρείες (η αυτοκινητοβιομηχανία είναι η Volvo, ενώ οι πρώτες δοκιμές έγιναν σε ένα ειδικά διασκευασμένο S80) και ερευνητικά ινστιτούτα, είναι η μείωση του συνολικού βάρους του οχήματος. Η οποία έχει θετικές επιπτώσεις στην κατανάλωση ενέργειας και κατά συνέπεια στην αυτονομία.

Το πότε προβλέπεται η ένταξη του συγκεκριμένου τύπου μπαταριών στην παραγωγής δεν ανακοινώθηκε.

Γιάννης Σκουφής 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Formula 1: Αυτά είναι τα μονοθέσια του 2024

F1

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured