Η γκάμα της 3ης γενιάς του Audi TT αποκτά μια νέα βασική έκδοση, με τον κινητήρα βενζίνης των 1.800 κυβικών και των 180 ίππων. Χαρακτηριστικό του νέου κινητήρα είναι ο ψεκασμός καυσίμου και στην πολλαπλή που συμπληρώνει τον άμεσο για καλύτερη απόκριση και μειωμένη κατανάλωση.
Ο βασικός πλέον κινητήρας συνδυάζεται και με τα δύο αμαξώματα, κουπέ και ρόουντσερ, καθώς τόσο με το χειροκίνητο κιβώτιο όσο και με το αυτόματο DSG.
Με το στάνταρ, χειροκίνητο κιβώτιο το 0-100 έρχεται σε 6,9 δεύτερα για το κουπέ και σε 7,2 για το πιο βαρύ ρόουντστερ, ενώ οι τελικές διαμορφώνονται αντίστοιχα σε 241 και 237 χλμ./ ώρα. Όσο για τις μέσες καταναλώσεις σημειώστε από 5,7 έως 6,0 λίτρα για το κουπέ, ενώ αυτές του ρόουντστερ είναι αυξημένες κατά 0,1 του λίτρου. Αντίστοιχα οι εκπομπές CO2 κυμαίνονται από 129 έως 138 γραμμάρια για την κλειστή εκδοχή και από 132 έως 142 για την ανοιχτή.
Γιάννης Σκουφής