Σύνδεση

Audi

ΑUDI ΚΑΙ ΒΜW ANAKΑΛΟΥΝ ΧΙΛΙΑΔΕΣ DIESEL MONTELA TOYΣ

Καθώς πληθαίνουν οι αναφορές για “παράτυπες” (το λιγότερο…) ενέργειες του συνόλου των Γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών και πρακτικών καρτέλ, η μία μετά την άλλη οι εταιρίες προσπαθούν να αποφύγουν τα περαιτέρω μπλεξίματα με εθελοντικές ανακλήσεις και βελτιώσεις στο λογισμικό εκατοντάδων χιλιάδων μοντέλων με κινητήρες diesel.

Έτσι μετά την Mercedes που ανακαλεί πάνω από 3 εκατομμύρια πετρελαιοκίνητα μοντέλα σε όλη την Ευρώπη, έρχεται και η Audi να εξαγγείλει ένα αντίστοιχο πρόγραμμα βελτίωσης του λογισμού των κινητήρων της.

Η αναβάθμιση που εξήγγειλε η γερμανική εταιρία ισχύει για όλες τις πετρελαιοκίνητες V6 & V8 εκδόσεις προδιαγραφής EU5 & EU6 με βασικό στόχο την βελτίωση της εκπομπής ρύπων. Το update του λογισμικού αφορά σε 850.000 αυτοκίνητα και έχει εγκριθεί από την γερμανική ομοσπονδία μεταφορών (KBA) και ισχύει και για τα μοντέλα των Porsche και VW.

Στόχος της Audi είναι να διατηρήσει την βιωσιμότητα των TDI κινητήρων ξεκινώντας από τους μεγαλύτερους, ενώ από την άλλη θέλει να προλάβει και τα χειρότερα αφού τον προηγούμενο μήνα «έσκασε» μία νέα είδηση για ζαβολιές στις εκπομπές ρύπων περίπου 24.000 μοντέλων A7 και A8. Εδώ να πούμε και πως πριν από μερικές μέρες η Audi ανακοίνωσε upd για τον 2.0 TFSI βενζίνης.

Aπό την πλευρά της η BMW αν και δεν αρνείται την ύπαρξη συνομιλιών μεταξύ των εταιριών, υποστηρίζει ότι δεν αφορούσε τίποτε άλλο παρά το AdBlue και το δίκτυο διανομής του στην Ευρώπη. Και μάλιστα στην επίσημη ανακοίνωση που εξέδωσε η Βαυαρική εταιρία, αναφέρει ότι το ζήτημα με το ρεζερβουάρ για το AdBlue είχε να κάνει με μεγαλύτερα σε μέγεθος και όχι μικρότερα όπως αναφέρει το δημοσίευμα του Spiegel.

H ΒΜW υποστηρίζει ότι “σε αντίθεση με άλλους κατασκευαστές, τα δικά της πετρελαιοκίνητα μοντέλα δεν είναι “πειραγμένα” και είναι συμβατά με τους τρέχοντες κανόνες”. Όμως η εταιρία παρά το γεγονός ότι δεν βλέπει ανάγκη για αναβάθμιση του software των Euro 6 κινητήρων της, προχωρά σε εθελοντική πανευρωπαϊκή ανάκληση όλων των αυτοκινήτων της με Euro5 κινητήρες για να βελτιώσει ακόμα περισσότερο τα λειτουργικά τους χαρακτηριστικά.

Σε κάθε περίπτωση είναι προφανές ότι οι Γερμανικές εταιρίες προσπαθούν να αποφύγουν τα χειρότερα και τις αποκαλύψεις που -όσο και αν φαίνεται παράξενο- προέρχονται από Γερμανικά Μέσα Ενημέρωσης. Το πάθημα της Αμερικής μάλλον έγινε μάθημα, και όπως φαίνεται κάνουν τα πάντα για να καλυφθεί το θέμα, χωρίς περισσότερες αναταράξεις.

Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αυτό είναι το καινούργιο Lancia Ypsilon!

Featured

Πόσο κοστίζει το νέο Honda CR-V στην Ελλάδα;

Honda

Αυτή είναι η ανανεωμένη Skoda Octavia

Featured

To νέο Ford Puma είναι ακόμα καλύτερο

Featured