Σύνδεση

Aston Martin

ASTON MARTIN LAGONDA SUV

Όταν το 2008 η Aston Martin ανακοίνωνε την απόφασή της να αναβιώσει το όνομα Lagonda (μια εταιρία που είχε συγχωνεύσει το 1947) και μάλιστα σαν ένα ξεχωριστό business unit, ούτε η πιο νοσηρή φαντασία δεν μπορούσε να περιμένει αυτό το εκτρωματικό πρωτότυπο. Ειλικρινά, μήπως πρόκειται για ένα κακόγουστο, ετεροχρονισμένο πρωταπριλιάτικο αστείο;

Για να χωνέψει κανείς την τετράθυρη Rapide (που παράχθηκε ως το αντίπαλον δέος στην Panamera και τα συναφή μοντέλα), χρειάζεται απλώς μια βαθιά ανάσα και σχετικά γερό στομάχι. ΟΚ, είναι η πρώτη τετράθυρη Aston Martin και αυτό χτυπάει κάπως περίεργα, αλλά ο καθένας ό,τι μπορεί κάνει για να πουλήσει.

Με το Gygnet -τοToyota IQ με προβιά Aston Martin– το γερό στομάχι δεν αρκεί. Χρειάζεσαι ένα δυνατό ποτό ή ένα Prozac (ή μήπως και τα δύο μαζί;) για να εξοικειωθείς με το γεγονός ότι αυτή η ιστορική εταιρία, υπερ-εξόπλισε και υπερ-τιμολόγησε ένα IQ και θα το βγάλει στην αγορά ώστε να μπορούν κάποιοι να κυκλοφορούν απρόσκοπτα στο κλεινόν άστυ, αλλά με διαφορετικό αυτοκίνητο από την πλέμπα.

Και αισίως φτάνουμε στο Lagonda SUV, ένα concept που θα κάνει τα κόκκαλα του “Q” (του γραφικού υπεύθυνου για το R&D της βρετανικής μυστικής υπηρεσίας στις ταινίες του James Bond) να τρίξουν μέχρι θραύσης.

Τι να πρωτοσχολιάσει κανείς; Την τεράστια και ανάρμοστη μάσκα; Το πίσω μέρος μ’ αυτόν τον όγκο που αποτελεί κομμάτι του χώρου αποσκευών και που μοιάζει να έχει κολληθεί εκ των υστέρων από κάποιον περαστικό που ήθελε να συνεισφέρει το κάτιτις του στην κακή αισθητική; Την συνολική εικόνα που είναι ένα συνονθύλευμα από τάσεις ανεπιτυχώς αναμιγμένες; Το μόνο που μοιάζει ξεφεύγει από την κακογουστιά είναι το ταμπλό, αλλά αυτό δεν αρκεί για να εξισορροπήσει ούτε στο ελάχιστο το σοκ από την εικόνα του αμαξώματος.

Το concept δεν είναι καινούργιο, αφού υφίσταται ήδη από την έκθεση της Γενεύης το 2009. Επανέρχεται όμως στο προσκήνιο, μετά την επιβεβαίωση δια στόματος του CEO της Aston Martin, Ulrich Bez, ότι το project της Lagonda θα προχωρήσει και ότι όντως, το παρθενικό μοντέλο θα είναι ένα SUV εξελιγμένο σε συνεργασία με την Mercedes – Benz (κάτι που δεν προκαλεί εντύπωση αφού και το συγκεκριμένο πρωτότυπο βασίστηκε στα μηχανικά μέρη της GL-Class).

Μπορεί η Rapide με το τετράπορτο αμάξωμά της να αντίκειται στην ιστορία της Aston Martin, αλλά είναι πανέμορφη. Επίσης, μπορεί η Porsche να υπέστειλε την σημαία της αμιγούς κατασκευάστριας εταιρίας απορ αυτοκινήτων, αλλά η Cayenne (ειδικά η δεύτερη γενιά της) είναι ένα καθ’ όλα αποδεκτό αισθητικά αυτοκίνητο. Ό,τι δεν είναι αυτό το concept.

 

{gallery}photos/22/news/Aston-Martin-Lagonda{/gallery}


Επόμενο:

CADILLAC AERA CONCEPT

Μη χάσεις:

CITROEN LACOSTE

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αυτό είναι το καινούργιο Lancia Ypsilon!

Featured

Πόσο κοστίζει το νέο Honda CR-V στην Ελλάδα;

Honda

Αυτή είναι η ανανεωμένη Skoda Octavia

Featured

To νέο Ford Puma είναι ακόμα καλύτερο

Featured