O κινητήρας που ουσιαστικά εισήγαγε τον όρο downsizing και λάνσαρε εκ νέου το turbo στη σύγχρονη μορφή του, ο 1.4 TSI του ομίλου Volkswagen θα αντικατασταθεί, ενώ το ίδιο θα συμβεί και με τον 1.6 TDI.
Η νέα γενιά κινητήρων που θα πάρει τη θέση τους θα εμφανιστεί το 2017 μαζί με το καινούργιο Golf VIII, θα έχει 4 κυλίνδρους και χωρητικότητα 1.500 κυβικών, ενώ σταδιακά θα χρησιμοποιηθούν και στις άλλες μάρκες του ομίλου -την Audi, τη Seat και τη Skoda.
Ο 1.5 TSI θα έχει σύστημα απενεργοποίησης των δύο κυλίνδρων, άμεσο ψεκασμό και νέο turbo, ενώ ο διευθύνων σύμβουλος της VW Herbert Diess, αναφέρει χαρακτηριστικά πως ναι μεν το κόστος παραγωγής τους θα είναι μεγαλύτερο, αλλά οι νέοι κινητήρες θα έχουν πιο μικρές διαστάσεις και χαμηλότερο βάρος, ενώ θα είναι διαθέσιμοι σε διάφορες εκδόσεις από πλευράς ισχύος.
Φυσικά ένα επιπλέον θέμα που προκύπτει είναι ποιοι τελικά θα αποδειχθούν πιο αποτελεσματικοί, οι 3κύλινδροι με τη θεωρητικά ιδανική χωρητικότητα από πλευράς θερμοδυναμικής των BMW και Volvo ή οι 4κύλινδροι του ομίλου Volkswagen; Για να δούμε…
Γιάννης Σκουφής

CUFLIKAKI
21/01/2016 στις 13:01
Toυς 1.6 TDI γιατί τους σταματάει ???