Σύνδεση

Audi

ΤΕΛΟΣ ΕΠΟΧΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ 1.4 TSI ΚΑΙ 1.6 TDI ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ VOLKSWAGEN

O κινητήρας που ουσιαστικά εισήγαγε τον όρο downsizing και λάνσαρε εκ νέου το turbo στη σύγχρονη μορφή του, ο 1.4 TSI του ομίλου Volkswagen θα αντικατασταθεί, ενώ το ίδιο θα συμβεί και με τον 1.6 TDI.

Η νέα γενιά κινητήρων που θα πάρει τη θέση τους θα εμφανιστεί το 2017 μαζί με το καινούργιο Golf VIII, θα έχει 4 κυλίνδρους και χωρητικότητα 1.500 κυβικών, ενώ σταδιακά θα χρησιμοποιηθούν και στις άλλες μάρκες του ομίλου -την Audi, τη Seat και τη Skoda.

Ο 1.5 TSI θα έχει σύστημα απενεργοποίησης των δύο κυλίνδρων, άμεσο ψεκασμό και νέο turbo, ενώ ο διευθύνων σύμβουλος της VW Herbert Diess, αναφέρει χαρακτηριστικά πως ναι μεν το κόστος παραγωγής τους θα είναι μεγαλύτερο, αλλά οι νέοι κινητήρες θα έχουν πιο μικρές διαστάσεις και χαμηλότερο βάρος, ενώ θα είναι διαθέσιμοι σε διάφορες εκδόσεις από πλευράς ισχύος.

Φυσικά ένα επιπλέον θέμα που προκύπτει είναι ποιοι τελικά θα αποδειχθούν πιο αποτελεσματικοί, οι 3κύλινδροι με τη θεωρητικά ιδανική χωρητικότητα από πλευράς θερμοδυναμικής των BMW και Volvo ή οι 4κύλινδροι του ομίλου Volkswagen; Για να δούμε…

Γιάννης Σκουφής

 

1 Σχόλιο

1 Σχόλιο

  1. CUFLIKAKI

    21/01/2016 στις 13:01

    Toυς 1.6 TDI γιατί τους σταματάει ???

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo