Ανανέωση και για το πιο δυνατό των Ibiza, το Cupra –το facelift των πιο απλών εκδόσεων είχε προηγηθεί- που πλέον δεν κινείται από τον 1.4 TSI, αλλά από το μεγαλύτερο TSI των 1.800 κυβικών, ο οποίος χρησιμοποιείται και στo Polo GTI. Η αντικατάσταση αυτή συνοδεύτηκε από αύξηση της απόδοσής του από τους 180 στους 192 ίππους και από τα 250 στα 320 Nm. Φυσικά αντίστοιχα διαφοροποιήθηκαν και οι επιδόσεις, με το 0-100 να έρχεται πλέον σε 6,7 δεύτερα (0,3 πιο γρήγορα) και η τελική να φτάνει τα 235.
Οπτικά, το ανανεωμένο Ibiza Cupra ξεχωρίζει από τις στάνταρ ζάντες των 17 ιντσών, τα LED φώτα ημέρας, ενώ LED είναι και τα πίσω φώτα. Στο εσωτερικό το τιμόνι είναι πλέον ίδιο με αυτό του Leon Cupra, ενώ έχει αναβαθμιστεί τόσο ο πίνακας οργάνων όσο και το σύστημα πολυμέσων, που πλέον υποστηρίζει τις πλατφόρμες MirrorLink, Apple CarPlay και Android Auto.
Αυτό είναι το τελευταίο «φρεσκάρισμα» για το Ibiza, καθώς τέτοια εποχή του χρόνου θα παρουσιαστεί η επόμενη γενιά του.
Γιάννης Σκουφής