Σύνδεση

Alfa Romeo

ALFA ROMEO GIULIETTA: ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΟ ΑΛΑ GIULIA

Λογικά η ανανέωση της Giulietta την ίδια πάνω κάτω χρονική περίοδο με την εμφάνιση της Giulia, που είναι το μεγάλο νέο της Alfa Romeo για φέτος και όχι μόνο, δεν είναι συμπτωματική.

Δεν θα μπορούσε και να είναι από τη στιγμή που η μεγάλη λειτουργεί σαν αισθητικό πρότυπο για τη μικρή, τουλάχιστον στα σημεία. Όπως π.χ. στη μάσκα και γενικότερα στο εμπρός της μέρος που έχει γίνει πλέον πιο χαρακτηριστικό, κάνοντας την όλη εικόνα που στις βασικές της γραμμές συνεχίζει ως είχε, πιο μοντέρνα.

Στο εσωτερικό η οθόνη του UConnect, του συστήματος infotainment, παίζει πλέον πιο κεντρικό ρόλο, ενώ στην κορυφαία έκδοση Veloce υπάρχουν λεπτομέρειες όπως το flat bottom τιμόνι ή οι κόκκινες ραφές σε αυτό και στα μπάκετ καθίσματα που τονίζουν το σπορ προσανατολισμό της. Διαφοροποιήσεις στους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές ή σε πρακτικό επίπεδο δεν υπάρχουν -κρίμα, γιατί στην κεντρική κονσόλα χρειάζοντα θήκες ή θέσεις π.χ. για ένα κινητό τηλέφωνο- ενώ τα 3 επίπεδα εξοπλισμού, το βασικό Giulietta, το Super και το Veloce, μπορούν να συνδυαστούν και με 4 προαιρετικά πακέτα (Veloce, Visibility, Business και Comfort). Με τον τρόπο αυτό υπάρχουν αρκετές δυνατότηες προσωποποίησης που αυξάνονται ακόμα περισσότερο αν συνυπολογιστούν τα συνολικά 11 χρώματα για το αμάξωμα και οι 12 διαφορετικές ζάντες αλουμινίου -από 16 έως και 18 ίντσες.

ALFA-ROMEO-GIULIETTA-1 (16)

Ένας άλλος τομέας που δεν έχει μεταβληθεί είναι αυτός των δυναμικών της χαρακτηριστικών, καθώς η Giulietta εξακολουθεί να είναι τα πιο καλά στημένα, ευχάριστα και σπορτίφ μοντέλα της πλουραλιστικής μικρής- μεσαίας κατηγορίας. Αυτό βέβαια ισχύει πολύ περισσότερο για την κορυφαία Veloce που αντικατέστησε την QV, με τους 240 ίππους από τον τετρακύλινδρο turbo των 1.750 κυβικών, αλλά σβέλτα θα κινηθεί κανείς ακόμα και με τη Giulietta 1.6 JTDM, με τους 120 ίππους και τα 320 Νm ροπής. Εδώ, στη βασική πετρελαιοκίνητη Giulietta, το 0-100 έρχεται σε 10,0 δεύτερα, η τελική είναι 195 χλμ./ ώρα και η μέση κατανάλωση μόλις 3,9 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα, ενώ σημαντική εξέλιξη είναι η δυνατότητα συνδυασμού, για πρώτη φορά, του συγκεκριμένου κινητήρα με το καλό αυτόματο κιβώτιο TCT των 6 σχέσεων της μάρκας.

Τη γκάμα συμπληρώνει τόσο ο μεγάλος diesel, ο 2.0 JTDM με τους 175 ίππους και το στάνταρ αυτόματο κιβώτιο, όσο και οι τρεις εκδοχές, με 120, 150 και 175 ίππους του turbo βενζίνης των 1.400 κυβικών. Η βασική εκδοχή του τελευταίου ξεκινά με απόσυρση και με την προσωθητική ενέργεια της ελληνικής αντιπροσωπείας από τις 18.792 ευρώ, ενώ η αντίστοιχη τιμή για τη diesel των επίσης 120 ίππων είναι 21.590 ευρώ, ενώ η προσαύξηση για το αυτόματο κιβώτιο TCT είναι μόλις 600 ευρώ, πάντα με το συνυπολογισμό και της προωθητικής ενέργειας.

Γιάννης Σκουφής

ALFA ROMEO GIULIETTA 1.6 JTDM (120 PS)
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ): 4.351×1.758×1.465 χιλ.
Μεταξόνιο: 2.634 χιλ.
Πορτμπαγκάζ: 350- 1.026 λίτρα
Βάρος: 1.310 κιλά
Κινητήρας: 1.598 κ.εκ., 4 κύλινδροι, turbo diesel
Ισχύς: 120 PS/ 3.750 σ.α.λ.
Ροπή: 320 Nm/ 1.750 σ.α.λ.
0-100, Τελική: 10,0”, 195 χλμ./ ώρα
Κατανάλωση: 3,9 λίτρα/ 100 χλμ.
CO2: 103 γραμμάρια/ χλμ.
Τέλη: 101 €
Τιμή: από 21.590 € με απόσυρση και προωθητικό πρόγραμμα

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Επιτέλους! Το Chaos είναι έτοιμο!

Featured

Toyota GR Yaris: Ειδικές εκδόσεις με βαριά ονόματα  

Featured

Αυτό είναι το καινούργιο Lancia Ypsilon!

Featured

Πόσο κοστίζει το νέο Honda CR-V στην Ελλάδα;

Honda