Σύνδεση

Alfa Romeo

ALFA ROMEO GIULIETTA

Η εικόνα εγείρει συναισθήματα ενθουσιασμού. Νέο πάτωμα και διευρυμένες εξωτερικές διαστάσεις εξασφαλίζουν καλύτερη ευρυχωρία στην καμπίνα. Διάθεση μόνο με κινητήρες Turbo πετρελαίου και βενζίνης.

Από την Giulietta στην Alfasud κι από ‘κει στην Alfa 33 για να φθάσουμε στην 145 και την 147 της δεκαετίας που διανύουμε. Παραδοσιακά, η παρουσία της Alfa Romeo στην μικρομεσαία κατηγορία είναι συνεχής και αδιάλειπτη. Με μοντέλα που αποθεώθηκαν στην εποχή τους για τα μοντέρνα και δυναμικά χαρακτηριστικά της εμφάνισης τους. Κι επειδή η ιστορία συνεχίζεται, ετοιμαστείτε να υποδεχθείτε τη νέα Giulietta κοντά μισό αιώνα μετά την πρώτη, εκείνη της δεκαετίας των fifties.

O φάκελος της 147 θα μπει στο χρονοντούλαπο σε περίπου τέσσερις μήνες όταν θα ξεκινήσουν τα ιταλικά εργοστάσια την παραγωγή της Giulietta Νο 2. Η εγκατάλειψη της αριθμητικής ονομασίας στο νέο μικρομεσαίο Alfa Romeo έγινε περισσότερο για λόγους απόδοσης τιμών στην ιστορία της εταιρείας – γιορτάζει έναν αιώνα παρουσίας στην αυτοκίνηση – και βεβαίως το τιμώμενο μοντέλο δεν θα μπορούσε να είχε ονομασία μέσω ενός στείρου αριθμού. Για μια ακόμα φορά η «υπέρβαση» επικεντρώθηκε στο σχεδιαστικό κομμάτι γύρω από το οποίο χτίστηκε ένα σύγχρονο αυτοκίνητο. Με μικρούς αλλά δυνατούς κινητήρες, προηγμένα ηλεκτρονικά και εξοπλισμό που συναντάς σε ανώτερες κατηγορίες.


{gallery}photos/13/Alfa Romeo Giulietta/{/gallery}
Επόμενο:

ΝΕΟ FORD FOCUS

Μη χάσεις:

ΝΕΟ DACIA DUSTER

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Toyota κατηγορείται για παραποίηση στοιχείων σε κινητήρες diesel

Toyota